- 988 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SEVDA YANGINLARI
SENİ SEVİYORUM KADINIM, SEN BANA TANRININ BİR LÜTFUSUN, SÖYLENMEMİŞ BÜTÜN SEVGİ SÖZCÜKLERİNİ SÖYLESEM YİNE ANLATMIŞ OLAMAM RUHUMDA KOPAN FIRTINAYI ANLATMAYA...
BELKİ BU YÜZDEN SUSKUNLUĞA GÖMÜLÜR ZAMAN ZAMAN ŞAİRLER SÖZCÜKLERİN DİLİ TUTULUR BEDEN DİLİ KONUŞUR, GÖZLER KONUŞUR SONRA YENİDEN ALAZLANIR ÖYLE BİR YANGIN BAŞLAR KAVURUR Kİ YÜREĞİ SUSKUNLUK İÇİNE GİRMİŞ OLAN ŞAİR BU KEZ ÇILGINLAR GİBİ SÖZCÜKLERE SALDIRIR VE PEŞPEŞE SIRALANIR ATEŞLİ SÖZCÜKLER...
ÖĞRENECEKSİN, ÖĞRENECEĞİZ AŞK NE MENEM ŞEYMİŞ BİLİYORUZ SANMIŞTIK, HER KIVILCIMI, HER RÜZGARI AŞK ZANNETTİK VE BU YÜZDEN BAZEN YANILDIK BAZEN DE YANILTTIK BİRTANEM..
VE GALİBA ÖYLE BİR KASIRGAYA TUTULDUK VE ÖYLE AZGIN ALEVLER ORTASINDA KALDIK Kİ ŞAŞKIN VE MUTLU BAKIŞIYORUZ SADECE..
KEM GÖZLER SÖNDÜRMEYE ÇALIŞACAK, HASET VE SEVGİDEN YOKSUN İNSANLAR FIRTINALAR DA BİR AĞAÇ GİBİ KÖKÜMÜZDEN SÖKÜLÜP SAVRULMAMIZI BEKLEYECEKLER..YAZIK NE KADAR BOŞUNA ÇABALAR..
BİZ ATEŞTEN DEĞİL YANGINLARDAN BAHSEDİYORUZ, BİZ FIRTINALARDAN DEĞİL, KASIRGALARDAN BAHSEDİYORUZ.
KASIRGA YANGINIMIZI HER DAKİKA DAHA DA BÜYÜTÜYOR DAHA GENİŞ ALANLARA YAYIYOR, YAYILDIKÇA SEVDAMIZIN ATEŞİ TEHLİKELİ VE BİZ BU TEHLİKEYİ SEVMEYE BAŞLADIK POMPALANAN ADRENALİN KANIMIZI KAYNATTI VE SEVGİMİZİ BÜTÜN HÜCRELERİMİZE ULAŞTIRDI..
SENİ SEVMENİN DAYANILMAZ GÜZELLİĞİNDE ÖYLE KEYİFLERDEYİM VE ÖYLESİNE MUTLU KOŞUŞTURMALARDAYIM Kİ ANLATMAM İFADE ETMEM ÇOK GÜÇ..
GÜZEL GÖZLERİN YOLUMU AYDINLATTI..VE BEN BU YOLDA KARARLI ADIMLARLA YÜRÜYORUM..
GÖZLERİNİ GÖZLERİME SABİTLEDİĞİN GÜN BEN DE Kİ YANGINLAR BAŞLAMIŞTI VE SENİDE SARDI BU ALEVLER BİLİYORUM..
ARTIK UÇARIMIZ, KAÇARIMIZ YOK YÂR YAŞANACAK BU SEVDA SONUNA KADAR..
Esel Arslan
2007- Ankara
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.