YORUMLAR
Hayatın içinden gerçek yaşanmışlıklar,,, Öykü veya hikaye demek içimden gelmedi.
Oldukça akıcı, okuyanı etkisi altında bırakan bir yazıydı. Muhittin amca gibi insanlar dünya kurulduğundan beridir vardır ve olacaktır da. Oğlu nerededir şimdi? Muhittin amcanın eşi ne acılar çekmiştir kimbilir? belki her ikisi de vefat etmiştir.. Oğlu bir köprüaltında sefilce bir hayat mı sürmüştür?
Bunları düşündüm,,
Kaleminiz hep yazsın.
"Onbeş dakikada toplanan para tamı tamına beş liraydı.Bir francalı ekmek, yarım kilo kuru fasulye ve arta kalanla da ama elli gram, ama yüz gram kıyma parası."
Evet, ülkemizde yoksul ama utanmayı bilen ve aç olmasına rağmen başkasına dilenmeyi kabulenmeyen öyle insanlar var ki; dilenmekten çok ölmeyi bile arzulayan insanlar da var.
Ve, Aylık 8-10 bin lira alanlar çoğu zaman isyan eder, geçinemiyorum diye....
"Açlıktan ölen yok fakat tokluktan ölen çok" bu atasözü çok manidardır.
Daha önce de belirtmiştim, yazılarınız çok etkileyici ve güncel olaylardır. Keyifle okudum tabi dramatiği beni çok üzerek...
Selamlarımla
Kemnur
Bak sami abi Kemal bey yazılarını atlayarak yazıyor...Bir kaç yazı dizisi var onları atla butla yazıyor...okuyucu merak etsin..okuduğunu iyi anlasın ki birbirine karıştırmasın çaktın mı? Ha öyleyse gelemi Kemal abiye...abim yazma sana okumak bize yakışıyor...Selamlar
Kemnur
Kemal Kardeşim.
Öncelikle bu yazıdan başlayayım:
Mükemmel bir anlatım. Müthiş bir sürükleyilik ve bir solukta okunup tadı damakta kalan bir yazı. Ellerine, gönlüne sağlık.
Daha önceki yazının devamı var sanıyordum fakat bu yazıda tamamen başka bir olaya döndük. Bohçacı heriflerin durumu ne oldu. O dava nasıl sona erdi yazmayacak mısın? Yoksa ilerideki bölümlerde mi?
Bir de şu ayıları merak ettim. Onlar daha önceki bölümlerde miydi yoksa?
Selam ve saygılarımla.
Kemnur
sami biberoğulları
Bence birbiriden bağımsız hikayeleri tek başlık altında toplaman yanlış olmuş. '' Bizim Köyün Ayıları '' Bir kitap adı olabilir ama mesela bu yazıda olduğu gibi her hangi bir köyden bahsedilmeyen, olayların bir kasabada ya da şehirde geçtiği bir yazının başlığı olamaz diye düşünüyorum. Yine de elbette ki karar senin. Bence her hikayeyi ayrı başlık altında yayınla. Çünkü okuyucu da '' Yav yine pehlivan tefrikası'' ya da '' Bir türlü sonu gelmeyen pembe dizi '' zannediyor ve okumadan es geçiyor. Oysa her biri çok farklı ve herbiri bir diğerinden harika hikayeler var burada.
Benim görüşüm bu. Kararın ne olursa olsun ben okuyacağım yazılarını ve de bekliyorum yenilerini
Selam ve saygılarımla...