UMUT...
Gönlümün tüm kırğınlıklarına ve hayatın bana oynadığı ve benim de gafil yakalandığım tüm oyunlarına rağmen birazcık umudun zararı olmazmış diyenlerin kervanına bende katıldım artık.
Yediğim her darbeden,uğradığım her ihanetten sonra bir umutsuz vakanın kadavrası olmaktan usanmış olmalı ki yüreğim her geçen gün umuda aşveriyor.
Gözlerimin her gün doğuşuyla yeni bir güzellikle randevusu olsun istiyorum.İçimde sırlanmış ve daimi mekan edinmiş keder bulutların bir bahar rüzgarının esintisine kapılıp beni terketmesini istiyorum.Yıllarca gülümsememe mani kırıklarımın bir daha dağılmamazcasına birleşmelerini istiyorum.
Kısacası huzur ve güven ve sevgi istiyorum.
Söz,yersiz umutların kanadına takılıp ayaklarımın üzerinde kalabilmeyi unutmayacağım.
Söz, bu güne kadar yaşadığım düşüp kalmalardan,debelenmelerden ders alacağım,
Söz,dar ve zor günlerimde yanıbaşımda olan bir kaç kişiyi hep başımın üstünde taşıyacağım.
Söz kanımın her damlasından karamsarlığı ayıklayp atacağım,
Ve...bundan böyle,
Bende hayata umudun penceresinden bakacağım...
Belki de böylelikle bir ömür avuçlarımdan kaçırdığım mutluluğu yeniden yakalayacağım.
Benim için duacı olurmusunuz...
Sevgilerimle.
ÇİMDİK 14.11.2011
YORUMLAR
çimdik
Teşekkür ederim.Selam sevgi ve umutla kalın.