YORUMLAR
Her ailenin başından geçebilecek bir olay olduğu için yazı kendini seve seve okutturuyor. Aynısı olmasa da mutlaka buna benzer olayları çocuk sahibi olan ailelerin başından geçmiştir veya birgün mutlaka geçecektir.
üç şekilde yorumladım
1- Çocuklara kavgayı benimsetmemek gerek, vurup kırmayı acıtmayı sevdirmemek gerek ve kavgayla sorunların çözülemeyeceğini öğretmek gerek...
2-Eğer daha büyük oğlunuz varsa, gidip o liseye giden çocuğa ufak bir çocuğu dövmek ne demekmiş, nasıl olurmuş iyi bir göstermek gerek
3-Yoksa başka oğlunuz, gidip o koca oğlanın babasına tekme tokat dalmak gerek
Bir şekilde içimin acısını hafifletmeye çalışırdım, ben de anasına dalardım sanırım:))
Aslında en güzeli olayın farkına varır varmaz, çocukları örgütlemektense, büyüklerin araya girip tartışma uzamadan çocukları barıştırması, kaynaştırması daha mantıklı olur gibime geliyor.
Konu güzeldi, ders vericiydi
Teşekkürler
Saygılar
Kemnur
Yazınıza iki yönden yaklaşmak istiyorum. Birincisi edebi açıdan çok hoş, okunası bir yazı. Çocuğunuza verdiğiniz öğütler konusunda maalesef aynı şeyi söyleyemeyeceğim. İşin kolayına kaçmışsınız sanki biraz. Sonuç olarak çocuğunuzun insan ve hayvan sevgisiyle dolu olması ne güzel...
Kemnur
Bu da iyi olmuş, değil mi? Değerli yorumunuz için minnetle.Saygıyla.
Çizilen karizmaya üzülmemek gerek. Kırık bir diş, morarmış bir göz, parçalanmış bir üstbaştan daha iyidir karizmayı çizdirmek bazen.
Selam ve saygılarımla.
Kemnur
Şu nostaljiler varya,yazması da okuması da ayrı bir zevk...hele de ustasından okursan ayır bir zevk...tebrik ve selamlarımla
Kemnur
Kemnur
inci*
Allah Evlatlarımızı bağışlasın..