Nerden nereye...
Ahh anne ahh
Hayır sonradan pişman oluyorum sana söylenip söylenip de azıcık da sen beni dinleyiversen.Hayır neden hep senin söylediklerin bana etki etmeli biraz da sen çocukcağızını dinlesen.
Ya şimdi durup ders falan çalışacağım olmayacak yarım saatlik otursam az diyeceksin kusura bakma da 1 saati aştıktan sonra oturduğum vakitler ben şıkların o parantezciğinden başlayıp çiçek çiziyorum boşuna öyle harcıyorum kendimi,laf işiteceğim diye kalkıp yanına da gelemiyorum.Verim alamam zaten bilirsiniz içinizden bir şeyi gelmeden yaptığınızda genel de ya o işi söver ya da kendi kendinizi yer bitirirsiniz.
Öğrenci olasım artık yok,istifa falan etmek istiyorum da evet bildiniz ’’yemiyor’’
Paranın gözü kör olmalı.
Küçükken hayallerde kocaman bir ev vardı yani hatta kurduğumuz düşe sığmazdı o deree,şimdi 3 oda 1 salon kaffiidir deyip attırıveriyorum.Hayal kurmak yorucu değil aslında kendimden gayet şüpheliyim.Sınav akla zarar.Ben kendimi ifade edemiyorum o kağıt parçalarında mutlak bir değer ifade etmiyor çünkü niye ben o konuya hakimim sen değilsin muhabbeti,işte bu hakikaten doğru.Evet büyükler genelde ’’bütün konuları bilmek zorundasınız siz öğrencisiniz işiniz ne’’ gibi yaklaşıyorlar duruma.Aynı şeyi onları küçültüp yapasım var.Başlarında ders çalış,bir yeri kazanamazsın,aklın kıtlaşmaya başladı,bizde genç olduk,verdiğimiz emek,biz seni düşünüyoruz,azıcık saygılı ol,o telefonu paralarım elinde.Hepsini saymak istiyorum hepsini.Empati olaraktan yapmalarını istesem bir ton laf işiteceğimdir.
Ama şöyle bir şey yok.
Ben çok pişmanım,diyorlar ya hani gençliklerini geri kazansalar haylazlık değil okurlarmış.
İnanmam,en fazla 1 hafta biçerim sıkı sıkı çalışırlar sonra tembellik cazip gelir şüphesiz.
Tamam aramızda çalışkanlar var ben yok demedim.Ama çalışkanlar işte,yapabilecek hiç bir şey yok.Bu Dünya’ya fakiri de lazım zengini de.İnsan olduğumuzu o şekil bilir o şekil anlarız.Gelecekte ki yerimi bilmiyorum ama umut ediyorum,zenginliğe fakirliğe lafım falan yok,evet aslında para işime gelir hepimizin gönlü para para para...
Ama şu laf ne kadar uzak da olsa o kadar da doğru,gönlümüz zengin olsun,gerisi palavra .
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.