- 924 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
KİM İSTEMEZ ZENGİN OLMAYI.
Böyle gelmiş böyle gitmiyor aslında.hepimize yetecek kadar yiyecek var bu dünyada.Karnımızı doyuracak kadar,toprak var ona ekersen o sana yok veremem demiyecek aslında.Üzerimize giyecek dersek ,oduna ne olsa bulur giyer insan.Adem ,havva bir yaprakla giymesini bildiyse,günümüzde bunu bulmakta kolay.
İnsan uykusu gelse yatsa bir yerde uyuya bileceği yerin metre karesi bellidir oysa.Şato olmuş,köşk olmuş ne fark eder.Uykuya dalınca,herkesin rüyası aynı olduktan sonra.
Peki neden bu savaşlar bu açlık ve yoksulluk.Lüks içinde yaşayanlarda var,bir lokma ekmek bulamayanlarda.Köşklerde oturanlarla ,çatısı olmayan evlerde oturanların bu çelişkisi niye.Bildiğimiz ve bilmek istemediklerimiz bizi bugünlere getirmesi,insanlığımızın ayaklar altında olduğunun bir kanıtı değilmi.
Oysa herşey var,bir tek şey eksık,oda insan yanımız küçülmekte ve biz bunun farkında olmamamız.Daha çok zengin olmak neden istemez insan,daha mutlu yada daha rahat yaşamak neden istemez.Zenginliği yediği içtiği,giydiği kullandıgı rabası ile ölçmesi,zengin olduğunun bir gerçeği değildir aslında.Nekadar insan tarafımız büyürse işte o zaman gerçek zengin olmanın anlamını yaşayacagız.Yapılacak ellerimizi bir başkasının ellerini tutabilmekte,gözlerimizle gözlerin içine samimi baka bilmekte yatmakta.Bu kadar basit,basit olan varken hep zor ve anlamsız öfkeler ile ilerlemekte dünya.
Birilerinin üzerine attığımız sorumluluklarımızla ,kendimizi rahatlatan söylemlerle insan tarafımız zenginleşmiyecegi bir gerçek olarak günümüzde karşımızda durmakta.
Görmekteyiz ve onu gördüğümüz halle çarpmama kibarlığı göstermekteyiz.Kibarlık ortada duran soruna çapmamak değil,yanından geçmek değildir .O birgün kendisine yapılan kibarlıga karşı cevabı bu kadar kibar olmuyacagı acık ve net ortadadır.İnsanlığın zarar görecek olması ise biraz geç kalınmış özür gibi,birşey ifade etmiyecektir.
İnsanı tarafımızı beslemek için bugünden başlanması geç sayılmış sayılmaması anlamına gelecektir.Herkes kendine düşen tarafını çok iyi değerlendirmek zorundadır.Kısa süre sonra kendimiz ve çevremiz zengin oldugu göreceğiz.Yapmamakta elimizde,yapmakta.
SONUÇ YAPILAN EYLEMLER İLE NETİCESİNİ VERECEKTİR.
Aranılan bulunduğunda mutlu olunan,ilk ve sonraki devreleriyle akılarda unutulmaz anıları bıraktıran, bir ömrü onunla paylaşılmanın mutlulugunu yaşamak için onu bulmaya çalışırken,kaybetmemek adına çok çalışılan ona verdiğiniz değerin ölçüsünü ona alacağınız hediyelerle göstermekten mutlu olurken,mutlu etmenin hazzını yaşamak isterken,asıl bulduğunuz aşk’ı kaybetmekte olduğunu farkında olmamak,insanı tarafımızı zenginleştirmediğimizdendir.
Aşk para ile satın alınmıyacak kadar özel ve güzel bir duygudur,şiirsel söylemlerle,içten tebessümlerle,bakarken gözlerinde gözlerini görebilmenin,seninle aldığım her nefesin mutluluğunu yaşıyorum diye bilmenin en güzel yaşanılacak hissi ölçüsü fazla bir değerdir,AŞK.
Ne yazık kaybetmemek için kazanılırken,asıl hisselin kaybedilmesi ve bu kaybedilen hisserden yeni nesillerin dünyaya gelmesi ve gençliğin aşk konusundaki düşüncelerin sanal ortam paylaşımları kadar basit görülmesini sağlamaktadır.
En güzel ev içinde bulunan eşyalrın değeri ile ölçülemez,evi ev yapan içindeki sevgi ile değerlidir.Gerçekleri çocuklarımızdan saklamayalım,gerçek zenginlik ne demek oldugu anlatalım ve anlatırken yaşayalım,zenginleşelim..
Zengin olmayı kim istemez....SELAM VE SAYGILARIMLA.