- 1159 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Yeni Dünya kaosu
Büyük savaşlar hep ekonomik krizlerden sonra çıkmıştır, dünya şu anda ekonomik açıdan can çekişiyor. Avrupa iflas etmek üzere. Amerika keza öyle. Çin ne yapacağı belli değil. Rusya’da bilinmezde.
Arap Baharı, İsraeil Baharına dönüşüyor gibi.
Batı dünyası son 1 - 2 asır boyunca ’hep ben hep ben ’hep bana hep bana’ dediği için bu hallere geldi dünya.
Dünya Savaşı için Dünya Konjüktörüne de bakıldığında
ABD nin 15 trilyon USD ve 2 yıl içinde 20 trilyon USD olması kaçınılmaz borçla, Avrupa’nın toplam 20 trilyon Euro borçla yaşaması mümkün değildir. Yakın aralıkta gelirleri ile bu borçları kapatmaları da mümkün değildir. Sosyal düzenlerini de değiştirmeleri mümkün değildir. Tek çare Demokrasi getirme bahanesiyle gelişmekte
olan yada geri kalmış ülkelere çullanmalarıdır.
Global Demokrasiye sadece güçsüz ve çaresiz Ülkeler inanmaktadır. ABD ve Avrupa’nın Demokrasi anlayışı farklıdır. Zengin veya güçlünün demokrasi anlayışı kendi çıkarı kadardır. Gelen İslam Coğrafyasında başlayıp gelişecek yeni bir Dünya kaosunun ayak sesleridir.
İnsanlık tarihi boyunca yaklaşık 300 yıl savaşmadan rahat yüzü görmüş Dünyanın yeniden bir kaos ortamına sürüklenmesi ameselesidir. Kapışmanın alt yapısı hazırlanmış şimdi Savaş çatısı örülmektedir.
Yeni hazırlanan Dünya kaos ortamın ise ana sebebi
Dünyadaki Nüfusun fazlalığı dolayısıyla Atmosferin önlenemez
kirlenmesidir. Atmosfer kirlendiğinde akılı ya da akılsız fark etmeden tüm İnsanların yaşama haklarının biteceğidir.
Çünkü 6,5 milyar insanın tek ortak oldukları tapu atmosferdir.
Küresel Güçlerin Dünyada mutlak hâkimiyet kurma arzuları. Daha doğrusu Dünya’yı ele geçirme istekleri kontrolü kendilerinin yapmalarına olanak sağlamalarıdır.
Böylece İslam Coğrafyasında belli bir gruba alt yapısı hazırlatılıp özel okullardan(bir grup, yabancı Ülkelerde olmasına ve çeşitli Rejim şekilleri ile değişik okul müfredatları olmasına rağmen hiçbir yasal prosedüre takılmaksızın, İslam coğrafyasında durmadan okullar açmakta, kimlerin finansör olduğu okul masrafların nasıl karşılandığı belli olmayan Okullar mezun vermekteler) mezun olan öğrencilerin bir kısmı ABD de Global kapitalistleştirip yeni kadrolarla 1,5 milyarlık İslam Dünyasının da Kaostan sonra
yönetimleri ele geçirildiğinde Dünya’yı tek Devlet şekline getirmek isteyen Küresel Kapitalizm (Siyonizm) amacına ulaşabilir. Arada çok parametre olmasına rağmen. Dünya nüfusunun cehaletinden dünyayı yönetenin tek kişi olabilme olasılığı mümkündür.
3. Dunya savaşı tüm dinlerde bahsi gecen bir konudur.
İslam dininde Melhame i Kubra: diğer dinlerde Armageddon savaşı ismi verilmiştir. Peygamberimizin (s.a.v) bu savaşla ilgili pek çok hadisi vardır. Savaş sonunda müslümanların dünyanın hakimi olacagi belirtilir.
Şu anki gidişata bakılırsa savaşın başlamış afetlerin doğal sanılanın aksine sömürücü düzenin afeti ve yaşanan onca felaketin yeni bir tezahürüdür. Tıpkı 99 Marmara depreminde, Karadon madenindeki göçükte ve Ostim’deki patlamada olduğu gibi.
Dolayısıyla yaşanan felaketlere köklü çözüm, bilinmeze havale edilir halk kendi acısıyla baş başa bırakılır.
Dünyanın süratle değişen gündemi Türkiye’de.
Ve bir kehanet - yakın zamanda uzaylılar ülkeyi işgal ederse şaşırmayın.
Saygılarımla
Nermin Önbaş(Aydın)
Yeni Dünya kaosu Yazısına Yorum Yap
" Yeni Dünya kaosu" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.