SENİ HİÇ UNUTMADIMKİ!!!!
Sen varmıyıdın gerçekten ? seninle yaşamışmıydık biz.Ellerin ellerimi tutmuşmuydu sahi ? Gözlerin taa derinlerden kopup gelen maviyle bakmışmıydı bana . Teninide bir kadifeye dokunur gibi okşamışmıydm sahi.Beraberce ve omuz omuza ; o yamuk yumuk parke taşları olan dar sokaklarda yürümüşmüydük yalpalayarak . En içli şarkıları göz göze bakışarak mırıldanmışmıydık sahi?
aşk yok diyenlere inat edercesine duruşumuzla ve sahiplenişimizle , dostları sevindirip düşmaları çatlatmışmıydık ?
Sahi sen beni hiç öpmüşmüydün dudaklarımdan kana kana ! çocuklar gibi didişmişmiydik yalnız kaldıgımızda . En cok ayak altlarındanmı gıdıklanıyordun ? yoksa avuç içlerindenmi ? sahi , sen sakız çiğnemeyide çok severmiydin ? yoksa , ben sendenmi öğrendim bu illet nesneyi agzımın içinde dolaştırıp durmayı. En çok hamburgerimi severdin yoksa lahmacunumu karıştırdım . Bunları yedikden sonra agzının içindeki sogan kokusunu bana üflermiydin sen ? sabahları kavuştuğumuzda bana koşarken "sessiz ol babam duyacak " diyede kızarmıydın ?
En hüzünlü anlarda yanaklarnına dogru süzülen o tomurcuk yaş tanelerini dudaklarımla seninmi silerdim ben ? en müstehcen fıkraları kahkahalarla gülerek senmi anlatırdın bana ?
Sahi ben seninmi saçlarınla oynardım durmadan ve bir kedi gibi kendinden geçen senmiydin ? ara sırada küfür edermiydin ve sonrasında bana dönüp sinsice gülerek "tögbe estaafurllah" çekermiydin . En çok kır çiçeklerimi severdin sen yoksa güllerlemi karıştırdım ? üzerime sıkamam için o mis kokulu parfümlerimide hep senmi alırdın bana ? sahi , senin teninde çok güzel kokarmıydı ?
insanlar böyle oluyor galiba hep bir hayal hep bir umut dünyası içinde yaşayıp duruyoruz. Kimi yaşadığını hayal eder kimi yaşamak istediğini . Şimdi o yamuk yumuk ve dar sokaklarda yürürken sol omzumda hafif bir agırlık hissediyorum sanki başını biri omzuma koymuşda yalpalayarak yürüyorum .
Refik Kubal
YORUMLAR
Gidince bakarken ardından her şey sahici, gittiği andan itibaren hayal oluyor yaşananlar. Bazen bir viski kadehinde bazen bir dağ yolunda aklına geliveriyor yaşananlar hayal gibi...
Beğenerek okudum, mutlu kalın...
kubal
saygılarımla