- 716 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ATA'M , ÖĞRETMENİM , KOMUTANIM ...
Bugün seni andık bir kez daha , hüzünlendik duygulandık gülen resimlerinin karşısında , o acı veren siren sesleri eşliğinde dimdik durduk senin de hep istediğin gibi , saygı duruşunda bulunduk selamlar yolladık sana . Okullar da öğretmenlerimizin yakalarında sen vardın bugün tam kalplerinin üzerindeydi gülen yüzün ders işlemedik biz bugün hep seni anlattılar bize bazen duygulandılar bazen gurur duygular bazen sesleri titredi ...
Duy Ata’m sesimizi Türkiye’n seni çok özledi !
Ben sevmiyorum Ata’m bu 10 Kasımları ben seni her gün hatırlamak istiyorum her gün anmak her gün sevmek her gün hissetmek . Evet farklı olmalı , özel olmalı 10 Kasımlar ama sadece bir gün de anılmak sadece bir gün sevilmek , sadece bir güne sığdırılmaya çalışmak sana da saygısızlık değil midir ? İşte bu yüzden sevmiyorum ben 10 Kasımları sen sadece bir gün değil her fırsatta anlatılmalısın bizlere , sürekli anılmayı her an anılmayı çokça hak edensin sen .
Tarih diyorum 1938 yılının Kasım ayına gri dönse ama saat hiçbir zaman 9 ‘ u 5 geçmese . Bu ülkeyi emanet ettiğin gençlik bunu düşünür bunu ister ATA’m . Bayrağına marşına şehidine neden saygı göstermeleri gerekenleri bilmeyenlerimiz de var şu günlerde ama için rahat olsun ATA’m görürsün bilirsin sen bizi ben oldukça , biz oldukça birlik oldukça TÜRKİYE oldukça unutmayız biz seni unutturmayız .
Rahat Uyu ATA’m .
Pınar ARSLAN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.