YORUMLAR
İHANET - ÜZÜNTÜ - NEFRET - İNTİKAM DUYGUSU .... birbirini zincirleme izleyen 4 lü ...maalesef yaşadığımız müddetçe bu 4 lüyle karşılaşmamız mümkün, ama hayatımızın hangi evresinde karşılaşırız orası muamma tabii ki ... Evet zaman size ilaç olmuş görünüyor, kendinize hakim olmasını bilmişsiniz, o yüzden kazanan taraf siz olmuşsunuz bence...güzel bir yazı...tebrikler
BURAK_DENİZ
intikam almak ona değer verdiğinizi gösterir ve bunu yapmak uğruna saçma durumlara düşebilirsiniz. Dolayısıyla intikam almış olmazsınız! Yapacağınız en iyi şey kanımca, umursamaz görünmektir. Hiç bişey olmamış gibi davranırsanız karşı tarafı kaale almasanız ona değer vermediğinizı gösterirseniz, Acı çektiğinizi gizlerseniz ve güçlü durabilirseniz en büyük acıyı vermiş olursunuz karşı tarafa...
deniz-ce
haklısınız tabi,ama üzmeme taraftarıyım yine de,her ne kadar üzülsem de.
(lanet olsun içimdeki insan sevgisine:)))
o, öteki yok. hepsi bir araç. bir ben var. bazen bende, bazen sende, bazende....
bize bizden başka kimse etmez ettiğini...
gün gibiydi battı..
gece gibiydi doğgu..
"an" desem uzanıp tutamadığım izini bırakıp hep kaçan..
ihanet gurur acıma intikam vs. vs..:
bir yolculuğun olmazsa olmaz duralkları............
saygılarımla..
deniz-ce
milat
her nefes kalan ömrün miladı
her nefes kalan güzelliğe/güzellikten bir adım
acının, hüznün ve kederin güzeli seninle olsun ki
de daha de...
AYNI DURMUDA DÜŞÜNMEKTEYİM HATTA KARŞIYA ZARAR VERMEK O AN İÇİN BELKİ TATMİN DUYGUSUNU GİDERİR AMA BİZ YİNEDE İNSANIZ,VE ÖYLE KALMAK KENDİMİZ İÇİN BİR ARTI VE HAKLILIKTIR..DAHA ÖTESİ BİR ÜSTÜN VASIFLIKTIR..ARTI ZARAR VERMEK ASLINDA BİR İNSANLIK AYIBIDIR..BIRAKIN KARŞI ANLAYAMIYORSA ZATEN NE KADAR SİTEM ZARAR GÖRSEDE ANLAMAYAN ANLAMAYACAKTIR..
deniz-ce
sevgiyle kalın.
Hayat bu bazen hepimiz yaşıyoruz aynı duyguları...
İnşallah bundan sonra üzülmezsiniz.
Saygılarımla
deniz-ce
teşekkürler yorumunza ve iyi dileklerinize.