- 646 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ITIRIMA MEKTUP
------Sessiz akşamların vukuu bulduğu bir gece de yazıyorum sana bu satırlaı. Sen uyurken rüyanın en tatlı yerinde , bense içimde garip bir hisle kalktım uykumdan. Sanki bir daha sabah olmayacak veb senin o güzel yüzünü bir daha göremeyecekmişim gibi bir korku....
------Oysa kurduğumuz onca hayal ve yaşadığımız onca güzel gin varken bu neydi böyle? Aman Allah’ım nasıl yaşarım sensiz Itırım. Ya da sen nasıl yaşarsın Ayyüzlün olmadan. Dayanamıyorum.... Kalbim ağrıyor ve sana bu satte olsa delice koşmak istiyorum. Ne olur bu gece bir bahane olsa da bei ara. Sesini duyup huzur bulmak istiyorum.
-------Balım, Itırım, seni hayat boyu unutamam. Ne olur sabahlar doğmazsa sen de beni unutma. Sakın başkasına yar olma. Yattığım yerden kalkar geirim. Şaka hemen kızma, kıskançlık bu yer adamı bilirsin....
------ sevginin bile aciz kaldığı bir aşk bu. Hem de ne olacağını bilmeden hayatını yoluna adayacak kadar büyük bir delilik..... Öleceksem şayet, bu senin kollarının arasında son veda öpücüğüyle olmalı. yokosa ben buna ölüm demem aşkım....
-------- Ah tatlım diyorum ya eğer sabahlar doğmazsa sakın ağlama. Ben hep yanında olacağım. Üstelik beni bir sen göreceksin. Farzet ki Türkiye’nin uzak illerinden birindeyim. Ama sakın kırlma gidersem. Seni kırmayı asla istemem. Çünkü sen benim canımsın. En tatlı hayallerimin tek varlığısın. Bu can, bu benden yoluna kurban olsun can. unutma yar ben seni ölesiye seviyorum; kavuşamasak da.....
-------- Son olarak sevgimin tek sahibi; seni ilk gördüğüm gün varya. Hani bilgisayarın başında masum halinle. İşte o an gözümün önünde duruyor.Ah ıtırım ne tatlı anılar kağıda dökemediğim. ben seni büyük bir akşla seviyorum bunu bil yeter.
sevgiyi hakeden ıtırıma
Ayyüzlün
ZUHAL YILDIZ