- 603 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Toplum Çürümüştür
KAYNAKTAN DERYAYA
LEBİDERYA
TOPLUM ÇÜRÜMÜŞTÜR
Kadir DURAK
Nemezalımcı olunmanın neticeleri ve eğitimsizlik toplumu çürütmüştür.
51 Erkek çocuğa tecavüz eden şerefsiz televizyonlara gülerek beyan vermektedir.
20 Yaşlarında 3 ahlaksız bir apartmanın 3. katına çengelli ip ile çıkıp 2 çocuk annesi bir kadına tecavüz edip serbestçe dolaşmaktadır.
Bir imam Kur’an kursuna gelen kıza tecavüz edip; şikayetçi olmaması için ailesine para teklif etmektedir.
Bir evde 16 yaşındaki kız 16 erkekle çıplak yakalanmaktadır.
Bir anne dokuz yaşındaki kızını iki erkeğe 5 liraya satmaktadır.
Sabah ezanını duymamak için kulağını pamuk ile kapatanlar cuma namazı için ön safta yer ayırıp da cuma kutlaması yaptığında bunu yapan iki yüzlü riyakârlara önem verilip de cuma kutlaması yapılmıştır.
Vakit namazından bihaber olan teravi namazına koşmuştur. Bunu yapana makbul adam sıfatı verilmiştir.
Farz olandan uzak durup da Kadir Gecesi camide şov yapana dini bütün müslüman gözüyle bakılmıştır.
Yaratan emretti diye inancın gereği ve şart olan ibadeti terk edip vacip olan bayram namazına koşanlara da önem verilmiştir.
Oysa ki;
İnsanların davranışlarına göre nasıl bir kişilik sahibi oldukları anlaşılır.
Namaz ile not verilmiştir.
Kime sorsan müslümanım diyor.
Peki müslüman olan camide Kur’an kursuna gelen öğrenciye tecavüz eder mi?
İnsan olan bu şerefsizliği yapar mı?
13 Yaşındaki kıza tecavüz edenler de, bir evin üçüncü katına çıkıp iki çocuk annesi kadına tecavüz eden de, elli bir erkek çocuğa tecavüz eden de, 9 yaşındaki kızını beş liraya satan da, 9 yaşındaki öğrencisiyle yatan da, 16 yaşındaki kız ile bir evde çıplak yakalanan 16 haysiyetsiz de bu toplumda dolaşmakta, kabul görmekteler.
Bu toplum çürümüş toplumdur.
İnsanlık nedir?
Sorusuna cevap aranmadan müslümanız denilmiş.
Kayıp burada başlamıştır.
İnsan olunmadan müslüman olunur mu?
Yalakalık en geçerli meslek haline gelmiştir.
Yalakalık şerefsizlikle eşdeğer bir davranış biçimidir.
Hırzıslık, okul çeteleri, gasp, soygun, cinayet çebekeleri, tırnakçılık, hanutculuk, cepçilik, sahtecilik, kaçakcılık, zehir ticareti ve bilimum ahkalsızlık birer meslek haline faaliyetlerine devam etmektedir.
İnsanlık öğrenmeden meslek öğrenmenin sonucu olarak toplumda çürümenin temel nedenidir.
Bu toplum çürümüştür.
Nedeni mi?
Ahlaksıza ses ediliyor mu?
Şerefsize karşı şereflice mücadele ediliyor mu?
O halde kendimizi kandırmanın bir anlamı var mı?
Şehitliğe koşuluyor...
Sözde şehitlere vefa borcu ödeniyormuş...
Şehit yakını ne halde bu bilinmeden şehit ne yapsın böyle ziyareti...
Bu da riyakârlık değil mi?
Bir şehit cenazesindeki kalabalığa bakınız...
Şehidin size bırakıp, emanet edip gittiği beş yaşındaki evladının 20 yaşına geldiği zamanki halini bilen, merak eden var mı?
O halde biz bu toplum çürümüştür... Dediğimizde buna da kimse karşı tavır almasın...
İstisnalar kaideyi değiştirmez...
Düzgün ve dürüst olan insanımız elbetteki vardır...
Genel temayül açıcından net ifadelerle söylüyorum.
Ahlaksızlar kadar ahlaklının da sesi çıkmıyorsa;
Ahlaklının ahlakı ahlaksızın ahlaksızğının gçlgesinde erimiştir.
Allah afiyet verin.
Kadir DURAK
YORUMLAR
Sabah kahvaltısında, bir tepsi biftekle pirzola karışık kebap yiyen ama öğle vaktinde elemanlarına çorba-makarna veren insanın şerrinden koru Allahım...
"İnsan olunmadan müslüman olunur mu?"
Çok doğru bir soru; Müslüman olman için önce insan olacaksın, duyarlı olacaksın, olumsuzluklara tepkili, kendin için ne istiyorsan başkası için de istemek olmalı, kendi namusunu yedi zincirle korurken başkasının namusuna bakmayacaksın.
Bence toplum çürümüş ve din artık bu çürümüşlüğe cevap verilemeyecek kadar süistimal edilmiş. E, insan olmadan müslümanım dersen ve olumsuzluklara "bana ne" dersen olmaz....
Bence Ahlaksızlar, ahlaklı insanlar karşısında daha güçlü çıkmış ki her yanımızda böyle olumsuzlar vakalar çıkıyor.
Ne mi yapılacak?
Ağır ve çok caydırıcı cezalar kulanarak ve hata bu tür adi suçluları toplumdan temizlenerek önü biraz alınabilir diye düşünüyorum.
Temiz bir bireyle temiz bir toplum yaratılabilir, hani istenirse...
Kanayan toplum yaralarıydı ve büsbütün dünya toplumlarında da görülen olumsuzluklardı.
Teşekkür ediyorum, isabetli bir konuydu
selamlarımla