- 973 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Seni Seviyorum
Bir gün birini severseniz mutlaka söylemelisiniz, onu kaybetmekten korkmamalısınız, korkacak olursanız zaten kaybetmişsinizdir demektir. Söylemeyerek sadece kendinize değil aynı zaman da sevdiğinize de yazık etmişsinizdir, eğer oda size karşı bir şeyler hissediyorsa ve bir karşılık bulamıyorsa, sessiz sesiz devam eden bu gizli aşk bitmiş demektir…
Konuşmayarak, tek bir kelime bile edememek, aşkın sizi esir almasına fırsat tanımaktır. Artık onu uzaktan seyretmek, her fırsatta ona bakmak, göz göze gelebilmek için çaba harcamak demektir ve bunlar başlamadan biten bir aşkın tarifidir.
Biten bu aşk, böyle devam edecektir artık, birbirinizle gizlice bakışarak, arkadaş ortamında iki kelime konuşmak için fırsat kollayarak, yanı başındayken ona uzak kalarak devam edecek aşkın veya sevdan. Bu böyle sürerken, sende konuşmamaya devam edeceksin, sevdiğini söylemeyerek, zamanla onun yüzüne bile bakamayacaksın, konuşamayacaksın, aynı ortamda bulunmaktan kaçınacaksın, aklında kalan birkaç anınla yaşayacaksın, gülüşünü hatırlayacaksın, gözlerini anımsayacaksın, kendini bunlarla avutup yoluna devam etmeye çalışacaksın ama onunla her karşılaştığında, canın yanacak, gözyaşların içine akacak, kelimeler boğazında düğümlenecek, her gece yastığa baş koyduğun zaman aklına gelecek ve sen tüm bu olanlara rağmen yine konuşamayacaksın, başını önüne eğeceksin ve başladığın yere acılar içinde dönmüş olacaksın…
Katlanılması zor olan bir durumdasınızdır artık, her gün o iki kelimeyi neden söylemediğiniz için kendinizi yargılayacaksınız, hislerini, hissettiklerini söyleyememek, çok yapmak istediğiniz bir şeyi yapamamak, içindeki gururuna engel olmak ve öyle zordur ki, Birini sevipte ona sahip olamamak, yaşamak, yaşayıpta acılara katlanmak, sevdiğini başkasıyla paylaşmak, sevgilinin gözlerine bakmak ve öyle acı vericidir ki, O gözlere bakarken ona bir şeyleri anlatamamak, acılar karşısında gülmek, her şeyi bir anda silememek, Zordur onu her gördüğümde bin defa ölmek ve öyle zordur ki, Bin defa ölürken bir kere dirilememek, sevilmeden sevmek, sevipte kaybetmek, kaybederken bir daha görememek ve öyle zordur ki
Deli gibi sevipte ’Seni Seviyorum’ diyememek!
YORUMLAR
mayis_ceylan
Şiirler neden yazılır, neden aşk öykülerini sayfalara üşenmeden sığdırırız. Sevmek, bilgisayar klavyelerinde sıkışıp kalmaya başladığından beri, insanlar da eletronik beyin kesilir oldu...Şöyle yüz yüze, seni seviyorum, diyebilmenin etki-tepki duygulanımları, bilgisayar ekranlarından görmeye çalışan elektronik beyinliler...Acıyorum zamane gençliğine...Yazınızın renkleri gözlerimi üzdü, sizden hesap soracaklar öbür tarafta.:) Saygıyla.
mayis_ceylan
bence bizim gençlik yani kendim olarak söyleyeyim gerçekten acınacak durumda keşke sevgiyi bilip söyleyemese ama sevmeyi bilmeyip seviyorum demese... saygıyla
İşte bütün mesele bu... Sevdiğiniz halde, bir türlü " seni seviyorum." diyememek.
Belki de koşullardır.. gizli bir aşktan söz etmişsiniz yazınızda. Aşkın gizlisi mi olur??? olmaz. olmamalı. Koşullar uygunsa neden kaçınır ki insan sevdiğini söylemekten.
Ahhh ben olmalıydım ki, bak nasıl avazım çıktığı kadar bağırıyordum SENİ SEVİYORUM diye..
Yok,,, diyemezdim sanırım,,, koşullar,, evet. koşullardır bu cümleyi söyletemeyen en büyük engel.
Engel yoksa, söylenmeli... hem de dağlar taşlar inlemeli.
Güzeldi yazınız... Kutlarım.
mayis_ceylan
Teşekkür ederim beğendiğinize sevindim