BENİ LÜTFEN KANDIRIN GAZIM VAR ÇIKARIN
BENİ LÜTFEN KANDIRIN VE GAZIM VAR ÇIKARIN.
Benim TV izleme oranım zaten düşüktü.
Şimdi sıfır oldu.
Bir ülke yönetimi, bir hükümet düşünün ki, halkını böylesine çok sevsin.
TV açıyorum zaplama makinası elimde zıplıyorum. Pardon zaplıyorum.
DTP liler ekranda nerdeyse kahkaha ile gülecekler. Zor tutuyor zarlar kendini.
Ana muhalefet lideri ekranda geveliyor yutamıyor ve işte çıktı ABD ye K.Irak operasyonları için minnetlerini sunuyor.
MHP lideri bahçeli ekranda ip tutmuş atlıyor pardon ABD ‘nin stratejik ortaklığına övgüler düzüyor.
Gazeteleri açıyorum hangisini istersiniz boydan boya gazete çarşısı sizin hepsi manşetten pardon sür manşetten ABD ye saygılarını sunuyor.
Meğer ne büyük dostmuşuz da ABD ye haberimiz yok misali.
Nankör milletiz bu dostluğu kavrayamamış olmak bizim kusurumuz belli.
TV de yorumcuları dinliyorum hepsi aynı telde en çok hoşuma TRT dolandıran, Birant efendi gidiyor. Maşallah Allah nazardan saklasın onun yorumları bambaşka, meğer biz neleri de bilmiyormuşuz Birant efendi anlat, anlat öğrendikçe yorumladıkça rahatlıyorum.
Gazetelerde köşe yazılarındayım Neşe düzer pardon düzeller,muratlar,hakanlar,Ertuğrullar, hep birbirine benzeyen sadece adı farklı bu işbirlikçi güruhunu okudukça delileniyorum .
Artık yeter !!
TV izlemeye son, gazete okumaya son, yorumcu dinlemeye son, parti lideri dinlemeye son.
Ben Tayibi dinlemek istiyorum.
Sadece Tayibi.
Tayyib iyi adam.
Bunca hükümet yalağı içinde, bunca AB ve ABD işbirlikçisi içinde, en net en kendi gibi adamdır.
Tayyib en azından neye hizmet ettiğini biliyor ve idealleri için çırpınıyor. Sen çok yaşa Tayyib.
Hükümet çok rahat aylardır operasyon konusunda çok ezikti. Artık gag dedi.
Gazı çıkan hükümet rahat.
DTP liler de rahat.
Dağlar bayırlar boş mağaralar bombalandı teröristler evinde hatta sıcak soba başında.
Zayiat yok nerdeyse.
Asker aylardır operasyon bekliyordu. Tayyib ABD gitti ve emri aldı geldi. Ama operasyon kışa kaldı olsun hiç olmazsa askerde halka karşı rahatlasın yapın operasyonu dağlar bayırlar mağaralar boşmuş varsın olsun gag.
Askerde rahat.
Halka karşı şehitlerimize karşı boynu dik artık operasyon yapıldı.
Halkımız aylardır dağlıca ve sonrasında gelen şehitleri nereye saracağını şaşırmış durumda, üzgün, kızgın ve askerden hükümetten operasyon bekliyor.
Operasyon yapıldı.
TV ler de boy boy operasyon görüntüleri bombalamalar film gibi bombalamalar kış şartlarındaymış boş mağaralar ve hedefler vurulmuş ABD birden dostumuz olmuş kimin umurun da gag.
Köşe yazarları işbirlikçi kalemler her gün bir dalımıza vuruyor.
TV ler saldırı durumunda töremizi ve devlet olma değerlerimizi yok edip yakıyorlar.
Hükümet Cumhuriyete karşı rövanşı almak üzere.
Son rötuşlarını yapıyor .
Kimin umurunda gag.
Hiç kimse sormuyor neden kış şartlarında operasyon.
Hiç kimse sormuyor ABD ile bu ne iş güdüm böyle “bayram değil seyran değil”.
Hiç kimse sormuyor bu basın bu medya neden bu kadar yanlı ve yavşak.
Hiç kimse sormuyor DTP liler neden bu kadar mutlu.
Hiç kimse sormuyor ABD ile gizli anlaşmalar nedir.
Sadece gazımızı alıyorlar rahat uyumamız için.
Bayrakmış töreymiş devlet geleneği Atatürk ilkeleriymiş Millici ve ulusalcı duruşmuş kimin umurunda.
Sadece boyun eğen, kul eden, sömürülmeyi kanıksayan bir yapıya doğru hızla geldik ve kapıdayız.
Tüm mesele içeri girip girmemekte.
Benim milletim bu oyuna gelmez.
Benim milletim millet olduğunu bilir.
Benim milletim töresine ATATÜRKÜNE SAHİP ÇIKAR.
Benim milletim bu EMPERYALİST oyunu bozar.
Benim milletim gazı alınan bir çocuk gibi susmaz.
Gaz yapacak kirli siyasi oyunları yutmaz.
Kısaca.
Türk milleti tarihin her döneminde en kötü koşullarda bir çıkış yolu bulmuştur.
Türk milleti tarih sayfasında emperyalist sömürüye kurtuluş savaşıyla dersini vermiştir yeniden verecektir.
Türk milleti şehitlerini ve mazlumlarını unutmaz. Unutturmak için yapılan gaz çıkarma oyunlarına aldanmaz.
İşte bu yüzden basında yayında hükümette yeniden ABD sevdirme oyunlarına gelmez.
“TÜRK MİLLETİ TİTRE VE KENDİNE GEL”.
Yoksa bu uşaklar ordusu, bu işbirlikçi çeteler, bu teslimiyetçi hükümet, bu uyurgezer muhalefet, bu soroz beslemesi turuncu renkli sivil örgütlenmeler seni uçurumdan aşağı atacaktır.
BURSA NUTKUNU OKU UNUTMA GENÇLİĞE HİTABEYİ OKU UNUTMA.
Yoksa bir gün Atatürkçüler ve Atatürk ilkelerine bağlı devrimciler bu ülkede terörist sayılacak. Milliyetçi ruhu coşanlar zincire vurulacak.
HABERİNİZ OLA.
Ş.GÖKSOY
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.