... Yazısına Yorum Yap
"..." başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
9 Kasım 2011 Çarşamba 13:00:12
bayıldım..çok güzeldi..tebrik ederim.,iyi bayramlar..
hayal gücünüze kuvvet..
sevgiler..
Kemnur
@kemnur
Yorumunuz benim için çok değerliydi; çok teşekkür ederim.
9 Kasım 2011 Çarşamba 02:48:40
Üstadım. Şimdilik üç tane ayıyla tanıştık lakin onlar sizin köyden değil sanırım. Dolayısıyla szizn köyün sayılmazlar. Devamını merekla bekliyorum.
Selam ve saygılarımla.
Kemnur
@kemnur
Saygıdeğer hocam, hemen hepimiz amatörce bir keyif için bu siteye üye olmuşuzdur. Yazı yazmayı sevmesek, ya da profesyonel yazar olsak ne işimiz olur burada. Elbette ki, yazdığımız öykülerde, günlük yaşamımız içindeki anekdotlardan da esinlendiğimiz olacak. Örneğin ben bu öyküyü yazmadan önce, bilgisayar gazetelerini okurken, Manisa'da yakalanmış olan 13 kişilik bir bohçacı çetesinin haberini okudum ve o haber bu öyküyü doğurdu. Keza, BU ÇOCUK SENİN isimli öykümde de, bir arkadaşımın fıkra olarak anlattığı kısa bir anekdotu öyküleştirmiştim. Sizin de "VALİ-İ VİLAYET-İ VAN/ T..." isimli öykünüzde bilinen bir fıkrayı öyküleştirmenizin eleştirilmesine üzülmüştüm, ama samimi düşüncem, çok bilinseler de kısa fıkralardan bir öykü üretilesi, o fıkraya et-kemik bürüyüp canlı bir organizmaya bürüdüğüdür. Ben zaman zaman bunu denemeyi südüreceğim. Siz de lütfewn devam edin. SAYGIYLA.
sami biberoğulları
@samibiberogullari
Çok teşekkür ederim. Aynen devam ediyorum.
Saygılarımla...
Saygılarımla...