- 803 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
HAYATIN NERESİNDESİNİZ
Zamanın ne kadar hızla aktığını farkedebiliyormusunuz?Daha dün sek sek oynadığınızı,misket yuvarladığınızı hatta annenizin kucağında;anneye has o kokuyla güven ile uyku mahmurluğu çektiğinizi ayan beyan gözlerinizde canlandırabilirsiniz.Çocukluktan çıktığınız,gençlik heyecanlarını yaşadığınız günleri gülümseyerek anılarınızda canlı tutabilirsiniz...
Bir de bakmışsınız ki;kendi evlatlarınız sizin canlı canlı daha dün olmuş gibi hatrladığınız yaşları çoktan geçmiş ve hatta onlarda anı defterine o güzel günleri unutmamak adına not almışlardır...Sonarasında düşünürüz ki hayat ne kadar kısa...
Geçenlerde çok uzun zamandır görmediğim bir arkadaşım hayatın neredesin diye bir soru sordu:))Hayatın neresindeyim...O kadar zor geldi ki bu soru...cevaplayamadım.Düşündüm ama hızlı bir şekilde, elimden olmadan hemde...Çocukluk hayallerimin hiç birini yapamamıştım;gençlik hayallerimin bir kısmını yapsam bile ekside olanlar daha fazla idi..Maddi ve manevi olarak hesaplaşma hali,kendimizin yapamadıklarını evlatlarımızda görme çabalarına karşılık vurdumduymazlıkları....ve o soru günlerdir beynimi kemirdi durdu...Bilmiyordum...Birileri için en güzel yerlerde tahtlar kurduk,idolleri olduk,gözlerinde devasa göründük belki...Ama hayatın neresindeyim bilmiyorum...Peki siz biliyormusunuz hayatın neresindesiniz????
YORUMLAR
HAYATIN NERESiNDEYMISiM BEN BE KARDESiM!! tskler efendim.Düsündürürkende yazdirdiniz bana.Aklima takildi gecenin bu yarisi.Verdim klavyenin gözüne..Vakdiniz olursaniz bizim hayatin koridorlarina sizide bekliyorum..bakalim hayat nerelere götürmüs bizleride..tskler güzel ve düsündürücü bir okadarda bitiriciydi yaziniz..saygilar.
Temel Kaptan
Perdelerini örttüğü zaman insan karşısında Eyfel Kulesi mi, Boğaziçi Köprüsü mü yoksa karşıdaki binayı mı görüyor fark etmiyor. İç huzuru insanın yerindeyse hayatın neresinde olduğu hem yaş hem yer olarak fark etmiyor. Çok güzel ve düşündüren bir yazıydı. Kutlarım.Selamlar.
Temel Kaptan
Bana 25 yaşındayım diye sen daha hayatın başındasın diyen büyüklerim daha dün onlarda benim olduğum yerdeydiler....Aslında hepimiz hayatın sonundamıyız?
Yada dünya hayatı 3 gün ...Ebedi hayat burda yok...Biz gerçekten hayatın çok çok başındamıyız?