O tekce O
Her gun onu menden sorwurlar kimdir o? Bu gun demek isteyirem kimdir O. O menim gunduzler gunewim, qaranliq gecelerde yollarimi aydinlatan ay uzlu meleyimdir. O uzumde guluw,gozumden suzulen sevinc goz yawlarimdi. O tek mene yardir, O olmasa daha bu dunya mene dardir. O hesretle gozlediyim 4 feslimdi menim. O xesteye derman kimi mene gerekdir. O her geceler goylere baxdigim deyqe minlerce ulduzun arasindan sece bileceyim ulduzumdu menim. O yuxularimdi menim, cunki gozumu yumdugum her deyqe onu gorurem, onun istisi ile yatiram. Gozumu acarken tek onu gormek isteyirem. Hara baxiram onu gorurem,her gozel mahnida onun sesi duyuram. O heyatdi, O goren gozumdu, O aldigim nefes ve mene ALLAH terefinden gonderilmiw bir paydi. ALLAH-dan hemiwe temiz ve saf sevgi dileyerdim ve deyerdim EY REBBIM mene hemiwe ehtiyaci olan en sevimli bendeni gonder ve bizim aramizda ele sevgi yarat ki, o sevgi bitmesin parlasin bir ulduz kimi ama hec vaxt sonmesin ve sebrle her gun o sevginin yolunu gozlemeye bawladim taaki bu gune qeder her gun soruwdugunuz O geldi ve artiq menimlede bilirem ki hemiwede menimle olacaq cunki onu ALLAH gonderdi indi artiq men ALLAHA ve ona olan sevgimle yawayiram. O beli O tekce O bawqa hecne bilmirem Ondan bawqa sevirem hec duwune bilmediyim qeder.