KURBANLIK MIYIM?
Oy.. oyy...
Öyle yorgunum ki; tutulmuş her yerim .Kaç saattir yollardayız. Daracık yerde bir sürüyüz. İtiş kakış çıktı canımız. Nereye geldik yahu biz?
Bu büyük su da nesi nerelerden geçiyoruz ?
Durun yahu itişmeyin iyice sıkıştım zaten .
Hah iniyoruz biraz daha rahatlayalım. Aman ayaklarım off off!
Arkadaşlar neredeyiz biz; bilen var mı ?
Anladım kimse bilmiyor .Hem acıktım ;hem susadım şöyle tazesinden yiyecek olsa da yesek...
Ohh varmış; dur önce su içeyim yandı içim. Şükürler olsun rabbim sakın susuz koma. Yiyecekler de güzelmiş. Açık hava iştahımı açtı doğrusu. Oh ne güzelmiş yaşamak keyfe bak keyfe...
Amanın bunlarda kim? Oramı buramı elliyorlar. Ay! ayyy! ağzıma da baktı. Ne anlayacaklar ki? Yahu size ne benim dişlerimden?
Hay Allah’ım bu adamlar niye ellerini sallıyorlar? Ah! bi anlasam...???
Ay! ayyyy! Durun çekiştirmeyin. Neler oluyor gene? Nereye gidiyoruz? Ne bitmez yolmuş bu ya; tam da dinleniyordum. Keyif çatacaktım biraz.
Uyyyyy... bunlarda ne? Hiç durmadan geçiyorlar. Biz bunların aralarından mı geçeceğiz?
Amanin! oyyyy çarpıyordu neredeyse. Aaayy uğraşamam sizinle; ben bildiğim gibi giderim.
Hoşça kalın. Ahh nasılda koşuyorum; iyi oldu bu koşu açılsın ayaklarım.
Ayyyy ay buralar nereler ki? Nereye gitmeli? Bak karşıda çok güzel yeşillik ;boş arazi tam bana göre. Koşşşş ... koşşşş off! yoruldum daha ne kadar koşacam ki? Bir sürü insan takılmış peşime. Beni yakalayamaz sınız yaaaa.
Hoooop kaçtım işte. Yok öyle yakalamak; nasılda zıplıyorum.
Ne güzel hayat koş koş bak geliyorlar yakalayamadınız yaaaa.
Of! O da ne; ne battı bana öyle? Off ya başım mı dönüyor ne; ayyy bayılacağım galiiiibaaaaa...
AYŞE KARAN
SAĞLIK, MUTLULUK,HUZUR ,BARIŞ DOLU NİCE BAYRAMLARA ...SEVGİLER SAYGILAR
YORUMLAR
Kurbanlik secildik zaten bizde dünyaya, hergün sol yana birseyler batmiyor mu...
degisik bir anlatim-gözlemdi...
Hayirli bayramlar can.
AYSE 09
sebvgim saygımlasın canım
bayramın mübarek olsun
AYSE 09
sizi sayfamda görmek te güzeldi
saygılarımla
bayramınız mübarek ola
AYSE 09
rabbim hep gülümsetsin
bayramın mübarek olsun
BİR KURBANLIĞIN YAŞADIKLARINI ÇOK GÜZEL ANLATMIŞSIN CANIM ELİNE YÜREĞİNE SAĞLIK .SEVGİLERR
AYSE 09
saygım sevgimlesin bitanem
kaçan kurbanları düşledimde
AYSE 09
evet bu güzel hayvanlara kıymak zorda rabbim böyle yaratmış
saygım sevgimlesin