- 1335 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
BU GÜN BAYRAM
Bu gün bayram yanık bir türkü kulaklarımda (Çamlıbelden çıktım yayan, dayan ey dizlerim dayan) Yerde bir hamur tahtası elimde artık ne yazık yok iş bankasının tassaruf yapmaya alıştırıldığım eski kumbarası. Bu gün bayram, hani nerede ninemin karışık bayram çorbası, az yağlı etli yaprak sarması..
Karanlıkta el attım ama bulamadım yerinde yoktu kirazlı şapkam oysa hep aynı yerde duruyor sanarken ben.. Şişeler lingo lingo şişeler, o kadar güzelmi oynardımki yan ceplerimde hep beşlikler..
Bu gün bayram öksüz ve yetim gibiyim. Herşey ne kadar durağan, benmi öldüm yaşarken yoksa öldürüldümmü. Bu gün birde doğum günümdü’ya!. herkes kutladı sanki yaşamışım gibi iftiharla...
Bak bugün bayram diyorlar. Ninemin tarlalarda çalışmaktan bükülmüş elleriyle açtığı baklava hala ağzımda eriyor sanki.. Bu günde geçen bayram gibi sabah uyanacağım izin verirse Allah.. Biliyorum hiç bir şey çocukluğumdaki tadı sevinci vermeyecek bana. Biz, siz, sen, o, bizler eski çocuklarız yenilere inat, bizim masum çocuk düşlerimiz hepsininkinden daha saf..
Biz eskinin çocukları, yüreğimiz ezik, boynumuz bükük, yok olan adetimiz kaybolan çocukluğumuz tirşelenen saygımız sevgimiz.. Biz eskinin çocuklarıyız, aşık oynayan topaç çeviren ha birde akide şekerini takır takır yerken göz bebeklerinde melek masumluğuyla gün ışıkları pır pır eden...
Biliyormusunuz şimdikiler gibi biz hiç şeker almam para ver demezdik, diyemezdik utanırdık biz eski çocuklar.. Kıraran saçlarımızla işte buralarda bir yerlerdeyiz hala...
TÜM ARKADAŞLARIMIN BAYRAMI KUTLU VE MUTLU GEÇSİN. ...RabiaBelgin........
YORUMLAR
Belgin Sönmez
Belgin Sönmez
Eski bayramları yaşamak istiyorum fakat onlar geri gelmiyor sadece hayalimde var onu yaşıyabiliyorum ,yüreğine sağlık eskileri yaşatın kutlarım Bogazdan slm iyi bayramlar,