- 1349 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Değerli Türkiye Şairler Birliği Temsilcisi Nihat İlikcioğlu Bey' e
DEĞERLİ TÜRKİYE ŞAİRLER BİRLİĞİ TEMSİLCİSİ NİHAT İLİKCİOĞLU BEY’ e
Değerli Nİhat beyim nasılsın iyimisin ?iyi olmanızı cenab-ı Mevladan dilerim...
Benide soracak olursan şükür iyiyim diyelim iyi olalım...Hayat gemisinde misafirliğimiz bildiğin gibi
devam ediyor...
bayramda geldi meşagat lar çoğaldı..
Ev iş şiir derken hayat devam ediyor..
Değerli dostum geçenlerde sağol telefon etmissin bazı hatalarımı şiirimde olduğunu hatırlatıyorsun...öncelikle size bu duyarlılığınıza teşekkür ederim..
biliyorum yorum yapmak prensipiniz değil ama yinede takdir ediyorum...
ben dediğin Cumhuriyet şiirimdeki " r " harflerini hatırlatmışsınız teşekkür ederim..gerçekten ben taaa önceki tarihlerden beri zaten benim "R" harfi ile aram serin...
8 yılda zor öğrendim bunu biliyonmu?
bazen karışrırdığımda olur..çok arı ismine ayı dediğim olmuştur...
"y."" harfi ile onun için bazen" olur böyle vakalar Türk polisi çaktırmadan yakalar" misali yakalandık sana ..sonunda...
Ama dört gündür netim yoktu onun için fırsatım olmadı düzeltmeye...
Neyse fazla sözü uaztmayım yoruuum eskisi gibi pek şiiir ekleyemiyorum zaman yetmiyor bana
onun için haftada iki şiir ekleyebiliyorum bu gün seni kapsama alanıma aldım ...ve bu vesile ile Kur-ban bayramınızı en içten duygularla teprik ederim..ayrıca Münüre Teyzem’inde ellerinden öperim...
onunda Kurban bayramını yürekten teprik eder..sıhhatli ve mutlu günlerin.sizlerin olması dileğimle Hoşçakalınız..
Kardeşin..MEHMET ALİ ÜNSAL...
ADANA.pozantı..
YORUMLAR
Değerli Üstadım.
Öncelikle sizin gibi değerli mektubunuzu aldım. Çok teşekkür ederim. Biz şairler ve yazarlar Türkçemizi imla kurallarına göre yazmamız okuyucularımız için daha etkin olacaktır. Onun içindir ki şair ve yazar dostarımıza hatalarını düzeltmelerini rica edelim ki; anlatmak ve yazmak istediğimi daha iyi ifade edelim.
Emeğinize sağlık.
Güçlü kaleminiz elinizden düşmesin.
Güzel dostluklara.
Bol ilhamlar.
NİHAT İLİKCİOĞLU
YAZAR,ŞAİR, ARAŞTIRMACI,JURİ,ADMİN,MODERATÖR,FORM YETKİLİSİ,
ŞİİR YORUMCUSU,TÜRKİYE ŞAİRLER BİRLİĞİ İL TEMSİLCİSİ,RADYO PROGRAMCISI
email (msn) [email protected]
Tlf. 0 532 764 44 48
mehmet ali unsal
mehmet ali unsal
bayramınızda mübarek olsun saygılarımla..