- 587 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Tüm görüşlere saygımız sonsuzdur..Hakaret olmadığı müddetçe..
Ben sosyal yaşamdaki hareketliliği bir yarış olarak kabul ediyorum....Çalışanlar, mücadele edenler, uykusunu bölebilenler ve bilhassa alın teri dökenler bu yarışı kazanır..
Bazı haksız ve eksi meselelerde somut deliller olablir. Ama şu an dünya da hiçbir ulus devlet bağımsız değildir. Ama emperyalizmin kulu kölesi olmadan da devletler pekala ayakta kalabilir ve hat da büyüyebilirler...
Ben Fethullah Gülen'i pozitif bir insan olarak görüyorum..Onu eksi değerlendirenler tabiki olacak. Fakat onlarda altarnatif yaratmalılar..Yani yeni bir dinomo.
Bir fikre karşı gelmek için altarnetif fikirden ziyade daha iyisi ortaya atılmalı ve onun için hayatın her saniyesinde mücadele verilmelidir.
Bunu yapabiliyor muyuz ? Çok zor..
Her fikir, eksiği var ise eleştirilmeli..Güzel yanları ise alkışlanmalıdır...diye düşünüyorum.
Bu hususta yazılacak çok şey var. Zaman, yarının en güzel aynasıdır.Kimi düşer kırılır, kimi de güneş gibi etrafı aydınlatır..Bu sözüm herkes için geçerlidir..
Uzun, ince bir yoldayız. Yorulan tökezler düşer ve geride kalır..Onun haykırışlarını kimse duymaz..Çünkü herkesin gözü en öndeki maratoncudadır..
Saygımla
Muharrem Nalçacı tarafından 11/6/2011 9:59:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
Her insanın hayata olduğu gibi insanlara bakışı da farklı olabiliyor tabi saygı duymak gerekir.Ben de sizin gibi yıllarca bu muhterem zat-ı araştırdım ve onun hakkında düşündüm uzun uzun ama aklımdaki bazı sorulara hiç bir cevap alamadım.Belki bu yazınız vesilesiyle buraya da o sorularımı yazayım bir cevaplayan olur.
1) Amerikan ekonomi derğisine göre serveti 20-25 milyar dolar olan bir cemaatin halen daha kapı kapı yardım toplaması nedendir?
2) Yurtdışında açtıkları okulların tamamının resmi dilinin İngilizce olmasının sebebini de anlayamadım.^
3) Samanyolu televizyonunun Roj tv den bile daha fazla askeriyeye saldırmasının amacı nedir?
4) Dinler arası diyolog islamiyetin neresinde?
5) İslam ülkelerinden çok Hristiyan ülkeleriyle dostluk kurmak İslamiyetin neresinde?
6) Allah rızası için iş yapıyoruz dedikten sonra yaptıkları işte( okul, dersane vs ) en yüksek rakamları halktan istemenin neresi Allah rızası onu da anlayamadım.
7)Bir çok cemaatte risale-i Nur'lar olduğu gibi muhafaza edilirken sadece Gülen cemaatinin okuttuğu Risalelerde eksikliklerin olması nedendir?
8) Fettullah gülen'in amerikada oturma talebinde hakim karşısına Fettullah gülen' e destek olmak amacıyla neden Amerikan istihbarat servisinin üst düzey yetkilileri referans olmuşlardır?
gibi uzayıp gidecek çok fazla soru var bunlar şu an aklıma gelenler...
Kimse hakkında iyi veya kötü demiyorum ama aklımdaki sorular cevap buluncaya kadar da bu şahıs hakkında düşünmeye devem edeceğim sanırım.
OĞULA NASİHAT
OĞULA NASİHAT
Ömrünce el öpüp, etek yalama
Sözlerimi iyi dinle bak oğul.
Namertten, sülükten özür dileme
Yanacaksan tek kendini yak oğul.
Yuvarlanır selde kocaman taşlar
Riyadan yaz olur zemheri kışlar
Eğilir zalime nice dik başlar
Dur zalime karşı daim dik oğul.
Gökte davet olsa uçak kaldırır
Kof bir hoca bulur fetva aldırır
Zurnaya def, defe zurna çaldırır
Bunlar bukalemun rengi çok oğul.
Hanif din modası üçü bir yerde
Diyorlar devadır bu din her derde
Uzak dur onları görürsen nerde
İtikadı bozuk, kıble yok oğul.
Hırıstıyan erkek, müslüman kadın,
Evlendirdin tamam, buydu muradın
KUR-AN’a sünnete bütün inadın
Bunların İslama karnı tok oğul.
En yürekten ahbap, en can içlisi
Haham, müftü, papaz sapık üçlüsü
Diktiler hayali sırat köprüsü
Geçtiler el ele, sen de yık oğul.
İslamiyet HAK din, YARADAN tektir
ALEMİ RASUL’den sonrası yoktur
Çok dinli olanı canından bıktır
İnme tepesinden, durma çık oğul.
DİNLER ARASI DİYALOĞUN SON MEYVESİ BU HEYKEL İSPANYADA SERGİLENMİŞTİR. DİYALOGCU ARKADAŞLAR BUNA DA BİR AÇIKLAMA YAPARLAR. GÖZ MİNAREYE DİKİLMİŞSE KILIF DÜNDEN HAZIRDIR VESSELAM. SELAM VE DUA İLE. RESİM SAYFADA ASILIDIR ORADAN GÖREBİLİRSİNİZ KARDEŞİM. HAYIRLI BAYRAMLAR
ayhan çoban tarafından 11/5/2011 10:54:07 PM zamanında düzenlenmiştir.