- 624 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ENGELLENENLER VE ENGELLEYENLER ...
Merhaba dostlar ... Bir Kurban bayramı öncesi, yasaklar, yasaklılar konusunu işlemek istiyorum bu yazımda ... Kimbilir belki yasaklayanlara da , yasaklılara da bir nebze yararlı olur diye.
Öncelikle şunu ifade etmeliyim, benim bu sitede yasaklılar, engellenenler listem tamamiyle bomboş ... Yani, hiç bir insanı engellememişim ... Şiirlerime, yazılarıma herkes dilediği gibi eleştiriler yazabilmek hakkına sahip yani ... Olması gereken de bu’ dur diye düşünüyorum...
Bir kaç üye’nin beni engellediğini, yasaklı listesinde bulunduğumu da belirtmeliyim ayrıca burada ... Kendince nedenleri vardır elbette ...
Neden yasaklarız, engelleriz bazı insanları ? Şu an herkesin değişik yanıtlar verdiğini duyar gibiyim.Herkesin kendince nedenleri vardır , olacaktır ve de olmalıdır da ... Bir eleştiri, bir övgü, bir paylaşımda yazılmış, kullanılmış ifadeler, kelimeler, maksadını aşan cümleler, yanlış anlaşılmalar, yanlış anlaşılmalar, yanlış anlaşılmalar ... En çok da bizler, yanlış anlarız insanları ... Onlar acılarımızı paylaşmaya çalışırken, yanımızda olduklarını, bizleri sevdiklerini ifade ederlerken ... Muhtemelen bazı insanlar da beni yanlış anlamışlardır ... Hepsine saygım var elbette ki ... Keşke onların da, benim her ne olursa olsun "düşüncelerimi ifade etmek gibi bir hakkım olduğuna inançları " ve saygıları olabilseydi ... Bir şiirin altına bir yorum eklemişimdir ... Hoşuna gider ya da gitmeyebilir de ... Ama, sonuçta, bir şairi, bir şiiri kale almış, dikkate almış, okumuş , paylaşmışım ve, sonrasında da altına bir eleştiri, yorum eklemişim ... Kendimce ... Kısacası o kişiyi de eserini de dikkate almış, değer vermişim ... O kişi ne yapmış? Beni engellemiş ... Komik bir durum aslında ...
BU KADAR TAHAMMÜLSÜZ OLMAMALI BİZ YAZARLAR, ŞAİRLER, DÜŞÜNCE İNSANLARI ...
Selam, saygı ve sevgilerimle ...