HAYATIMIZIN DAKİKALARI
Bazen zamanın geçmediği dakikalar olur. Her ne yaparsak yapalım saniyeler bile geçmek bilmez. Bu dakikaların ilerleyen zamanlarında fark edersiniz ki sıkılmışsınız ve bu zaman dilimi içerisinde severek bir şey yapmamışsınız. Bizlerin en güzel geçirdiği zamanlara baktığımızda ise vaktin çok çabuk geçtiğini görürüz. Neden mi? Severek, isteyerek ve beğenerek yaptığımız işlerle uğraşmamız büyük etken.
Matematik dersini hiç sevmemişimdir. Bana hep sıkıcı gelmiştir. Neden? Çünkü en başta öğretmenimi sevmemem geliyor. Eğer öğretmeni severseniz öğretmende dersi sevdirerek anlatıyorsa sizin de o derse karşı ilginiz artacaktır. Zamanı eğlenceli hale getirilerek yapılan her şey bizleri mutlu edecektir. Bu yüzden yaptığımız işleri severek yaparsak vaktimizi çok güzel geçirebiliriz.
Öğretmen olmak isteyen bir kişi eğer doktor olursa ve yaptığı işi severek yapmıyorsa ne yaptığı işten zevk alır ne de hayatından memnun olur. Hayatımızın saniyelerini, dakikalarını, saatlerini hatta yıllarını beraber geçireceğimiz kişi ise çok daha önemli. Rabbim inşallah her anımızı huzurlu ve mutlu geçirmemizi nasip eylesin. ( Amin)
Vaktimizin güzel geçmesini istiyorsak “Hayatımızda ne yapıyorsak severek ve isteyerek yapalım.’’
MUHARREM ÖZAD
YORUMLAR
Bu kadar sade bir anlatımla konu çok güzel ele alınmış. Evet malesef ya hayatın şartları ya da eğitim sistemimizdeki tek tip insan yetiştirme tarzı yüzünde çoğu insan mesleği sırtında bir kambur olarak taşıyor. Ve illaki çok da verimli olamıyor.keşke herkes istidatları doğrultusunda işler yapsa...O zaman hem insanlar mutlu olacak hem de işte verimlilik ve kalite artacaktır.
Güzel ve anlamlı bir yazıydı.Kaleminiz daim olsun...