- 1799 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
Kendine (Ses)len
-Hey ben günaydın.Ne güzel bir sabah değil mi?
-Hı hı.Ne demezsin...
-Hayırdır.Memnun değil gibisin?
-Ya sen gitsene. Uyu hadi . Benim uykum var. Böyle sabah sabah, karga, rüyalarının içinden çıkmadan, niye kalktın? Derdin ne senin?
-Hiç bir derdim yok. Sabah güneşi öyle güzeldi ki. Kalkıp ona sarılmak istedim.Ve kendimle paylaşmak.
-İyi tamam. Paylaştın.Şimdi gidip uyuyalım.Yorgunum.Hissetmiyor musun beni?
-Hissettiğim tek bir şey var.Artık seni hissedemiyor oluşum.En güzel an’ımı seninle paylaşmak istiyorum.Bir dövmediğin kaldı.
-Uykum var biliyorsun.Gece geç yattım.Ve uykumu tam alamadım.Birde üzerine inatlaşır gibi kendini savunmaya geçmene sinir oluyorum.
-Her zaman, böyle canlı güneş olmuyor ki.Bundan sonra olmaz en azından, bahar gelene kadar. Sabah kahvelerimizi içerken, kendimize gelir, dertleşiriz istemiştim.
-Ben güneş falan görmek istemiyorum.Ne kahvesi ya sabah sabah! İşimmi yok.Uyumak istiyorum ben.Haydi gidip yat artık.
-Biraz daha kalalım nolur.Benimle, ortak şeyler yapmak istiyorum.İyi ve kötü günde dedikleri çoğu şeyi tek başıma yapmak istemiyorum.Gitme ne olur kal yanımda, olmaz mı?
-Olmaz dedim sana.Gözlerimi bile açamıyorum. Sen güneşten, kahve içmekten, dertleşmekten bahsediyorsun.
-Hiç bir zaman benim istediğim olmuyor ama ya.
-Biliyorsun, istemediğim bir şeyi bana zorla yaptırmak istemene sinir oluyorum.Canım sıkılıyor.
-Paylaşmak istiyorum seninle, diyorum ama niçin anlamıyorsun.
-İyi o halde uykunu paylaş.
-Offf offf
-Oflamaa.Biliyorum seninde uykun var.
-Hayır yok
-Var diyorsam vardır.Benden iyi mi bileceksin ? Başını yastığa koyman yeterli olacak.Göreceksin o zaman ne demek istediğimi.Şimdi ben istiyorum diye istemiyorsun halbuki istiyorsun bunu sende biliyorsun...
-İstemiyorum, senin zorunla yatıyorum.
-Haydi kapat gözlerini.
-Kapatamıyorum, acıyor gözkapaklarım.
-Kapat dedim sana!
-Kapattım
-Aferin şimdi hiç konuşma ve uyu.
-Hiç konuş...
-Sus ! Kes artık.Uyu dedim sana.Senin uykun var.
-Yok, ama seni kırmayayım
-Şükür sus’tum
-...
-...
YORUMLAR
Sen sen ol bir daha sen olma...Sen sen olunca be seni karıştırıyorum:))))) Şimdi bu yorumu hanginize atıyorum bilemedim...Neyse ben attım hanginiz alırsanız...Ama bir şey itiraf edeyim yazı bir harikaydı...Hey sen hahhh,tamam şimdi oldu...İyi bayramlar...
İbrahim ERZURUMLU tarafından 11/5/2011 11:05:30 PM zamanında düzenlenmiştir.