Sonbahar Başkadır Ankara da 1 Sezon 4 Bölüm
Hakan odaya girdiginde Kızın babasının beyhana olayı anlatmaya başladığını gördü .Adam kızı öldürmesi için en büyük oğlu olan ve şu anda burda sorguda yanında duran oğlunu nasıl ikna ettiğini tektek beyhana anlatıktan sonra oğlan da çözülüp kızı kaçarken takibe başladığını kaçacağını anladıklarını tahsin in kızı almasını beklediklerini sonra bir arkadaşının kullandığı araba ile tahsinin ve kardeşinin kullandığı ve kız kardeşini aldığı arabayı çankayay kadar izlediklerini Tahsinin önce babasının evine gittiğini ama babsı ile kavga ettiklerini tahmin ettiğini çünkü evden hızlıca kız kardeşi ile araçla ayrıldıklarını gördüğünü takibe devam ettiklerini tahsin oran yoluna girince kenarda tenhada arabayı sıkıştırıp iksinide aldıklarını arkadaşının ise daha sonra arabayı sanayiye götürüp parçalattığını kendisinin ise önce kız kardeşine intihar yazısını yazdırdığını sonra önce oğlanı yani tahsini sonra kızı sır ile vurduğunu cesetleri poşete sarıp ulsua gece 14:00 de getirdiklerini sırtlarında tasıyıp banka koyduklarını anlattı.
Hakan arkadaın kım adını soyle dedi Çocuk Mehmet dedi kekeliyerek Hakan ali git bu mehmeti tutklayın dosyayı savcıya gönderin olayı kapatalım bunlarıda tutklayıp atın içeri dedi ve odadan çıktı.
Kendi bürosuna gcerken beyza nın seslendigini duydu efendim beyza dedi amirim şu öldürülen adamla ilgili sorgulamayı yaptım adam esnas kuyumcu ulusta dükkanı var sanırım rus mafyasına bulaşmış bir kaç kez koruma da istemiş tehtit ediliyormuş dedi.
Ali ile takip edin gerekirse yabancılar şubesi ilede bir görüşün bakalım dedi hakan ben çıkıyorum ve odaya girmeden arkasını donup koridorda yurudu saatine baktı saaat nerde ise gece 24:00 olmuş yeni gün başlamak üzere idi arabaya binip kontagı açtı torpidodakı konyagı çıkardı bir yudum aldı ve şişeyi bacaklarının arasına sıkıştırdı
gözlerini kapadı yine hastanede idi nihatı affetmişti fulya yıda hatta fulya ya hak bile vermişti doktor onu dinlerken hakan komiser akıllı adamsın harcama kendini bak doğruyu gördün şimdi iyiki kendimi vurmadım diyorsun değil mi diye sordu . Hakan gözlerini kısıp doktora baktı evet der gibi başını salladı o esnada arabada aynada başını saladığınıda görüyordu. Doktor taburcu kagıdını imzalarken nihatta tayinini vana istiyordu müdür tamam nihat dedi hemen yaprız senin işi hakan çıkmadan yaparız Nihat sesizce müdüre baktı hakan amirimde problem yok ben olsam beni vururdum dedi müdüre müdür aman dedi aslında tencer kapaksınız zaten hepiniz bu cinayette normal bir polis yok ki neyse hadi uzatma van da kaçakçılık seni istedi oraya gidiyorsun hayırlı olsun hakana da bulama dedi .nihat selam verip odadan ayrıldı. Hakan elinde taburcu kağıdı hastaneden dışarı cıktı hava değişmiş sonbahr gelmişti Ankaraya ankara güzel sonbaharı olan bir şehirdi ama yanlızlar için mevsim önemli miydi. Kimsesi yoktu gelmemişti zaten istememiştide yava yavaş yokuştan hacettepe hastanesine doğru ilerlerken hakan diye bir bayan sesi onu durdurdu kafasını kaldırınce rüzgarda ucusan saçları ile fulya yı gördu evet fulya gelmişti Hkan gözlerine inanamadı kısarak baktı gözlerini Senmisin dedi fulyay ya neden geldin der gibi baktı sadece Fulya hakan sana veda ya geldim nihat gelemedi senden cekiniyor sen hoş hastanede iken tanfer ve berkant bana ugradılar nihata senin onu sordugunu affettiğini soylediler hatta ekibimde kalsın dediğinide ama o vana tayin istedi vana gideceğiz yarın ucak kalkıyor son bir kez sana gelmek istedim seni göremek pişmanım demek seni uzdüğüm için pişmanım demek istedim ama sende biliyorsun sen bana hiç bir zaman yeşli bir ışık yakmadın .
Hakan sesiz ce kafasını sağa yatırdı fulyaya tekrar baktı bakışlarında bir his bir ifade yoktu ama affettiğini belli ediyor ve hak veriyordu sonra arkasını dondu fulya elini uzatmıştı ama sıkmadı ve ilerledi karanlıkta kayboldu. cama bir elin vurması ile hakan yerinden sıçradı Dışarda Müdür duruyordu ne yapıyorsun kaldır şu içkiyi dedi hakan camı açınca iyice dağıttın hakan hakan tamam tamam dedi nereye gidiyorsun bırakayım senmi dedi müdür aman eksik olsun sarhoş sarhoş başıma iş açtırma benim hadi sende git evine artık .
Tamam dedi hakan ve arabayla parktan cıktı. Arabayı eve surerken bir anda yon değiştirip seymenlere yöenldi neden yaptı bilmiyordu ama 25 dakıka içinde seymenlerin tepesinde otoparkta arabayı park etmişti bile .eline yoldan aldığı biralardan bir tane alıp açtı iki yudum aldı o anda yanında otede bir far gözünü aldı o yöne baktı siyah bir araba gece oto parka girdi plakası tam görünmüyordu arabadan bir adam iki kadın indiler ve parka yürüdüler hakan istemsizce o yöne bakarken kadınlardan birinde bir tuhaflık sezdi kadın sanki zorla yürütülüyor gibi yürümek istemeden diğer kadın tarafından itilerek parka sokuluyordu sarhoşlardır dedi hakan umursamadı ama farlar sondugunden daha net okuna plakayıda bir yere not aldı 06 ED 1358 sonra birasına devam etti .
bira kaç dakika sonra parktan müthiş bir cığlık yükseldi. müthiş bir kadın çığlığı yakında kulubedeki polisler de kulubeleri bırakıp o yöne seyirtiler hakan hamen arabadan fırladı ve parka daldı o esnada demim içeri giden kadın ve adamla çarpıştı ama hiç biri durmadılar hakanda olayın şokundan dolayı sesin yönüne koşmaya devam etti. o noktaya geldiginde calılar içinde az önce zorla yurutulen kadının cansız bedenini gördü boğazı kesilmişti. kan hala sıcaktı ve fışkırıyordu kalbine baktı hakan diğer hassas polisleride gelmişlerdi etraftan ama kadın ölmüştü o anda hakan kendine geldi deminki kadınla adam dedi onlar katil yakalayın cocuklar koştular ama raba coktan kaybolmuştu plakası arabamda dedi hakan uyarın cevirsinler aracı hakan cebinden olay yerini ve ekibini ararken hassas polisleride telsiszden plakayı geçiyorladı .hakan araç kime kayıtlı heman sorsunlar diye talimatlandırdı gençleri onlarda heyecanla anons geçtiler. Bu arada devriyedeki ekipler ve çevredeki diğer birimlere ait arabalarda olay yerine gelmişlerdi. Berkant ve tanfer de geldiler tanfer vah anam dedi güzelde kızmış hakan edebiyatı bırak tanfer dedi katilleri gördüm ne yöne kaçabilirler bir plan yapalım tanfer ben olsam dedi yukarı orandan konyaya giderim berkantta kafa salladı hadi ozaman dedi hakan arabaya takibe başlayalım bakalım ordalarmı onlar ordan ayrılırken savcı ve ali ile beyhanda geldiler savcıya beyhan olayı anlatırken berkant hızla arabayı oran yoluna sürüyordu. o esnadan telsizdende yanılmadıklarına dair bir ananos geçiyordu ve aracın Necati CAVCAV a kayıtlı olduğu ve adresinin ise gölbasşı olduğunu doğruluyordu anons tanfer berkant ve hakan hızlıca o yöne doğru ilerlmeye başladılar. Aracı takibe almmlarını söyledi hakan ama müdahale etmeyin dedi ekiplere sende biraz bas su gaza berkant ...