Nicedir halin N.Ç...!
Yavrucuğum N.Ç seni koruyamadık Devlet olarak… suçluyuz.
Zebellah gibi adamlar küçücük bedenine, ruhuna tecavüz ettiler… suçlular.
Davana bakan yargı ancak 8 yıl sonra bir karar verdi…suçlu.
Davana bakan hakim, bir şekere bile kanacak akla sahip olduğunu göremeyerek seni yetişkin gibi değerlendirerek ceza indirimine gitti…suçlu.
Kanun yapıcılar ‘kendi rızası ile olduysa bu ceza indirimini gerektirir’ dediği için…suçlu.
Şimdi ben de bir ders aldım ki o şudur. Yürürken artık arkama bakıyorum ırzıma göz diken var mı diye. Tövbe tövbeeee….
Bir eşim var, daim olsun, bir de Dünya’ya değişmeyeceğim oğlum. Allah bağışlasın.
Evlendikten bu yana yeni bir kadını da hiç düşünmedim, müspettir veya menfi, bu eşimdir, iyi günde kötü günde yanında olmalıyım dedim. Öyle sözleşmedik mi nihayet. İmam nikahıyla bir yenisi daha, bizde olmaz. Metres falan da…Sabi sübyan hele kitabımızda yazmaz, Allaha şükür.
Niye söylüyorum ki bunları…!
Yani ………………………….. ideolojinin mensubu olarak benim , erkeğin 4 e kadar evlilik yapabileceğini düşünmem mümkün mü..? Yada resmi nikahlı eşimin dışında bir de imam nikahlı…Yada 13 yaşındaki bir çocuğu ergen bir kız olarak görecek ve iç geçirecek bir beyin…
Eee nolmuş yani ne söylemek muradındasın diyorsunuz anlıyorum.
Siyaset yazarı olarak böyle konularda yazmak hazettiğim bir durum değildir, ancak bağlayacağım efendim siyasete göreceksiniz. Hem deöyle böyle değil göbekten.
Buluğa ermiş miydi N.Ç?
Fotoğraflara bakılırsa öyle.
Dünya’da hakim İslami anlayış buluğa ermiş bir kızla evlenmeye cevaz veriyor mu?
E öyle.
Eee o zaman sorun yaşta değil. Ha 13, ha 23 farketmez, üstelik te kızcağızın kendi rızası da varmış.
Ama T.C kanunları 18 yaş altını çocuk kabul etmiyor mu?
Ediyor, ama bu buluğa ermiş.
Canım zaten Türkiye’nin doğusunda bu yaşta kızlar evlenmiyor mu?
Doğru.
O halde evlenmeye müsait bir kıza niçin tecavüz edilmesin ki…!
Haklısın kardeşim.
Son söz;
Sen referandumla tüm üst yargıyı kendi siyasetine uygun hakim ve savcılarla doldurursan, sonra bu üst yargı da piramidin eteklerine doğru diğerlerini kendi görüşleri çerçevesinde şekillendirirse, ve Türkiye’deki bu yeni hakim - savcı grubu yukarıda vaz ettiğimiz algı, anlayış ve dünya görüşüne sahip olursa, ne beklersin ki bu garabetten başka…!
Beylerin önünde 13 yaşındaki bir kişinin çocuk olduğunu ve bu nedenle kendi rızasının itibar edilecek bir durum olmadığını yazan bir kanun kitabı var.
Var ama, kafatasının içinde, loblarında belli ki 13 yaşındaki bir çocuğu bir genç kız olarak gören ve hele de kendi rızasıyla yapmışsaaaa… diyen bir algı var.
Yani diyorum ki efendim. Onlar beşerin yaptığı medeni kanunları içselleştirmiş, benimsemiş, çağdaş bir dünya görüşüne sahip olsaydı, böyle bir kararın çıkması mümkün değildi.
Tesadüf ki tam şu anda TRTI de bir ‘Dondurmam Gaymak’ adlı film oynuyor ve sahne şöyle.
Camide beyaz takkeli hoca etrafına toplanmış olan kızlı erkekli caanım çocuklara ‘buluğa ererleee kızlar erkekleee’( bilmem ne olunca )diye anlatıveriyor. Çocuklar da bildiğiniz kucağa alıp doyasıya sevmelik hani.
Sakın bu N.Ç nin annesi, babası referandumda evet demiş olmasın…!
Şimdi soruyorum size N.Ç kime kahretsin?
Suç kimde veya kimlerde?
Suç sizde canım kardeşim suç sizde.
İbrahim Erol
gazete54.com
5 Ekim 2011
YORUMLAR
Sayın Erol, teşekkür ederim. Dün haberleri dinlerken radyoda bu konuda geçti ve tüylerim diken diken oldu. 26 tane yaratık (ki bunları hiç bir canlı sınıfına tabi edemedim.) 13 yaşında bir kız çocuğuna saldırmışlar ve bu olayda saldırıya maruz kalan yavrunun rızası varmış. Hangi akıl, hangi mantık bunu kabul eder kardeşim, Bunu kabul edip böyle düşünenlere bu işi uygulamı yapmak lazım ve onlara bir.iki.üç ..... derken sormalı hala rızan! varmı diye.... acaba?.. Yargısıda, yargıcıda, savcısıda ve savunucusuda Allah hepsini bildiği gibi yapsın ve hepsinden hesap sorsun İnşallah. Duyarlı yüreğinize selam ve saygılar.