- 750 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
NeÇesiniz?
Bu gün benden her zamanki güldüren yazılarımdan birini beklemeyin.
Çok kötüyüm bu gün.
Bir baba olduğum için çok kötüyüüm.
Şerefsiz bir meslektaşım olduğu için kötüyüm.
Şerefsiz bir kaymakamım olduğu için kötüyüm.
Şerefsiz bir subayım olduğu için kötüyüm.
Yirmi altı tane şerefsizle aynı vatanı paylaştığım için çok kötüyüm.
12 Yaşındaki bir kız çocuğu için ’’yirmi altı erkekle kendi rızasıyla birlikte olmuş’’ kararı verebilen şerefsiz yargıçlarım, hakimlerim olduğu için çok kötüyüm.
O şerefsizler yüzünden yüce dinime dil uzatıldığı için çok kötüyüm.
O şerefsizler yüzünden ’’ Mülkün temeli’’ olması gereken adalete güvenim ve inancım kalmadığı için çok kötüyüm
O şerefsizler içinde bir tane de öğretmenin olması sebebiyle öğrencilerimin yüzüne bakmaktan utandığım için çok kötüyüm.
Vicdanım olduğu için çok kötüyüm.
İnsafım olduğu için çok kötüyüm.
Merhametim olduğu için çok kötüyüm.
İnsan olduğum için çok kötüyüm.
Hiç bir şey yapamadığım için çok kötüyüm.
Bir kaç gün sonra, bir daha buna benzer bir olay yaşanıncaya kadar her şeyi unutacağım için çok kötüyüm.
Ben çok kötüyüm bu gün. Siz NeÇesiniz?
YORUMLAR
Böylesi bir rezilliğe "Hukuk kararıdır, hukuk hükmünü verdi" diyenler için, Hukukun bu faciaya alet edildiği, neden olduğu için, bu kararı verenlere "Hukukçu, hukuk adamı" denildiği için çok kötüyüm !... insanlığımdan utanıyorum..... Böylesi bir feci olayı ve suçluları aklamaya çalışan hukuk anlayışına karşı çıkıp seslerini yükseltmeyen, en şiddetli protestoları yapmayan insanları şiddetle kınıyorum, kanıksama gösterdikleri için utanıyor, igreniyor, hepsini protesto ediyorum. Saygı ve selamlar size SAMİ BİBEROĞULLARI.
Kemal Polat
kempol tarafından 11/4/2011 5:49:29 PM zamanında düzenlenmiştir.
sami biberoğulları
Selam ve saygılarımla.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
Neçe olak ay gardaşım berbat'ı kebiriz bugün...Çok ama çok kötüyüz Türkçesi...Ne diyeyim sözün bittiği yer...Selamlar abi can
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
" Hiç bir şey yapamadığım için çok kötüyüm.
Bir kaç gün sonra, bir daha buna benzer bir olay yaşanıncaya kadar her şeyi unutacağım için çok kötüyüm."
---SESİZCE SEYRETTİĞİMİZ İÇİN ÇOOOK ÇOOK KÖTÜYÜZ ...KÖTÜYÜM...
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.