- 883 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İSHAK SAKA'YA....
İshak Saka Beyefendi;
Bunu bir eleştiri olarak değilde lütfen bir samimiyet olarak görün. Fikir paylaşmak adına samimiyet...
Okuyalım; ne okuyalım, kimi okuyalım, neden okuyalım?
Okuyalım çünkü var olalım.Okuyalım, uyumayalım, zaman sormayalım, zamanı BİZ belirleyelim. Okuyalım, sancağı daha ileri götürelim. Okuyalım, okuyarak bir ordu kuralım. Bir fikir ordusu...
Lakin Beyefendi, okumayı kitapla sınırlamak bir acımasızlıktır. Okumayı sayfalara gömmeyelim. Okumak toplumun her hücresine işlesin. Her beyne işlesin.
Gerekirse bir broşür okuyalım, bir ilan, bir gazete, bir magazin haberi, bir dilekçe belki...Ancak yine biz okuyalım. Yine okuyalım,hep okuyalım.
"Tolstoy böyle, Dostoyevski şöyle..." gibi cümleler kuramayız belki. Ancak gündemi bilelim. Elimize geçen her kelimeyi gözlerimizle kemirelim. Benliğini ortaya dökelim ki gündemi biz belirleyelim. Gündem, örnek biz olalım.
Yeter ki okuyalım, yeter ki okumak bir zorunluluk olmasın. Okumak kötü bir iş yaptığımızda bize verilen ceza olmasın.Okuyalım.... Okuyalım......
AHMET FURKAN YILDIZ
YORUMLAR
okumak elbette efendim, asla o konuda bir eleştirim yok.
nasıl ki kültürümüzde ilk emir "oku" o halde samimiyetle okumak gerek.
insanı okumak, doğayı okumak, kalbi okumak, vicdanı okumak.
okudukça var oldu insan... özünü, benliğini, yüreğini okudukça da hep vardı. bakış açınız gerçekten bu konuda güzel. gerçekten de okumayı sadece kitaplarla sınırlandırmamak gerek. işlediğim konu kitap olduğu için böyle bir sınırlandırmaya girmiştim. onun için kitaplara yönelik bir konu oldu.
okumak anlamında ise, evet yalnızca kitaplarla sınırlı değildir okumak eylemi. eleştiriniz, samimiyetiniz, yorumunuz gerçekten beni sevindirdi. seçkin bir okuyucu, kaliteli bir yorumcusunuz. çok teşekkür ederim. samimiyetiniz ve bakış açınız tarafıma yeni ufuklar açtı. tekrar teşekkür ederim.
yüreği edebiyattan yana atan yorumcuya selamlarımla. teşekkür ederim efendim.