- 743 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Artık Şaşırıyorum!
Yıllarca şaşırmamama şaşarak şaşırıyorum! En basit şaşırma örneğim; geçenlerde Türkiye’deydim, yolu karşıdan karşıya geçerken bir taksici yol verdi geçtim, şaşkınlıktan nerdeyse yine o taksinin altında kalacaktım, şaşırdım.
Olayı biraz güncelleyerek söylemek gerekirse: Başbakan‘ın deprem bölgesine gitmesine, Cumhurbaşkanı’nın gitmemesine, Bakanların ve bakamayanların yaptıklarına şaşırmadım. Şaşırdığım, bu işi de mi Allah’ın üstüne yıkacaklar derken, Halkın üstüne yıktılar. Tam şaşırmıyorum derken yine şaşırdım.
Bir Ülke ki; Bir eşeğin bir aylık sıpasına tecavüz edip, sonra bu sipa kızoğlankız değilmiş diye öldürdükleri, yetmezmiş gibi meydana koydukları bir ülkede. N.Ç. davasında verilen karara şaşırmadım. Şaşırdığım, hala böyle durumlara aşırı tepki verenlerin olduğuna şaşırmam yetmedi. Şaşırdığıma şaşırdım.
Kck, pkk, zart zurt… 24 mehmetimin öldüğünde yine gözler ergenekon’a çevrildi, yetmedi kck-ergenekon elele dendi şaşırmadım. Devlet veya hükümetin beslediği korucular çıkınca işin altından acayip şaşırdım ki sormayın!
Benim şaşırma örneklerim çoğaltılabilir, orda da değilim. Bir Ülke ki, nüfusunun yüzde doksandokuzu müslüman, Başbakanı müslüman, Cumhurbaşkanı müslüman, özetlemek gerekirse hepsi müslüman bir ülke niçin bu hükümete yüzde yüz destek vermiyora şaşırmam. Benimle birlikte yüzdeyüzü bozan bir kişi dahi olsa şaşırırım.