Sonbahar Başkadır Ankara da 1 Sezon 2 Bölüm
tanfer kızın ve oğlanın durumunu özetlemeye devam ederken
hakan kendini hastanede gibi düşünüyordu. lanet olsun dedi içinden hakan tanfer soyle beni çözsünler tanfer olmaz amirim dedi seni çözersek tekrar kendini vurursun yada bilmem gider başkasını vurursun önce tedavi olman lazım içerden çıkan sesler dışarda bekleyen berkant ve beyhanı telaşlandırmış doktoruda kolundna tutup ekipce içeri girivermişlerdi. Berkant Hakana amirim bak bir yumrugumu yedin yine yiyeceksin diye çıkısırken doktor hakan bey sakınleşin hersey yolunda bakın hayattasınız zaetn yaptıgınız cok yanlış biraz sakınleşince sizi taburcu edeceğiz lütfen sesiz olun diye konuşuyordu.
Hakan tamam dedi en sonunda o sırada kapıda beyza belirdi soluk ve yorgundu okadar çok olay yaşamıştı ki hakan onu görünce sakinleşti ekip tüm dikkatini bu olaya yönelti verdi Hakan beyza hanım nasılsın dedi kendinden beklenmeyecek bir kibarlıkla beyza şaşkın kekeledi iyiyim amirim geçti işte neden siz böyle birşey dedi sonra susutu sankı söylemesi yasaklı birsey soyleyecekmiş gibi gözlerinin doldugu ekibin gözünden kaçmadı ama hepsi bunu beyzanın yaşadıklarına endekslediği için beyzanın aslında hakan a ne demek istediğini anlamadılar sadece hakan sesiz ve çaresiz bir şekilde haklısın der gibi başını yana çevirip ilk defa gözlerini beyzadan hatta alışkanlığı olan insnaların göz bebeklerine bakma tarzından değiştirmiş oldu.
doktor tamam dedi bakın bir igne yapacağım sakınleşeceksiniz hakan bey sonra yarın yine konuşuruz hem ozaman ellerinizide çözeriz
Hakan o anda aklına birşey gelmiş gibi doktor dedi Nihat nerde Tanfer bana onun vuruldugunu söyledi.
Ekip bu soru karşısında tekarra bir sesizliğe büründü doktor Nihat komiser iyi dedi kursun sıyırmış sadece taburcu edilecek yarın yaben nezaman cıkacagım dedi hakan doktor sorunun arkasında ki anlamaı çözmek ister gibi bekledi yok dedi hakan aniden hayır çocuga ayıp ettik 2 kez canımı kurtardı benım yaptıgıma bak tabi ki mutluluk onun hakkı madem oyle istediler oyle olacak
ekip hala soku atlatamadan şok üstüne şok yaşamakta idi herkes sessizce birbirine baktı ve iç çekti.
Berkantın beyhana hadi len sende adam madem intihar edecek neden kızı kaçırsın demesi ile hakan tavandan kopup bir anda kendini odanın ortasında buldu beyin ne tuhaftı bir an ordasın bir an burda ve bakışlarını berkant ile beyhana çevirerek ne saçmalıyorsunuz la dedi .
olay belli intihar susu verilmiş bir infaz bu tahminim kızın ailesinden kaynaklı kız kaçınca bunlar kızın peşine hemen duştuler tahsşnle kızı bulup zorla öldürdükleri gençlik parkına geitrip zorla intihar yazısını yazdırdılar ve önce kızı sonra tahsini vurdular en sonunda da tahsinin eline tabancayı verdiler zaten cesetlerin konumuna bakarsan ve tabanca açısına kı balistik ve olay yeri ile doktorlardan gelen raporlarda da görülüyor bunun tahsinin durdugu yerden yapılamsı mumkun durmuyor .
Sen beyhan tanferle gidin kızın abeyini ve babasını alın gelin bakalım. beyza sende berkantla git ve oğlanın tahsin in ailesini babasını getirin bir konuşalım bakalım tam tespiti yaparız boylece oğlan tarafından gelmediğinide anlamış oluruz.
o anda kapı açıldı bu sefer odaya müdür ve peşinden de yeni bir çocuk girdiler
Müdür hakan dedi bu arkadaş ali senin ekibe verdim hadi tanışın . birde ne yaptınız bu kızla oğlanın işini
hakan gene ters ters bakarak kafasını sağa eğdi ve ya dedi yeni arkadaşa ihtiyaç vardı oda alışır buraya eyvallah bu olay üstünede gidiyoruz işte çözecez arkadaşlar kızın ve oğlanın ailesini alacaklar zaten olay intihar değil yapma dedi müdür nasıl intihar değil hakan ya bi get ya dedi ayaga kalkıp bakıyoruz işte çözeceğiz varmı başka bişey diyecegin müdür birşey demeden odadan çıktı kapı kapanınca dışarda sesi geldiyordu ya deli bu herif valla deli ne iş be ...
hakan yeni çocuga baktı neydi la senın adın dedi
ali amirim dedi cocuk hakan oğlum bak dedi kaç senelik memursun ali amirim dedi buyuk saygı ile daha yeni sayılırım 3 yıl oldu ali konuşurken ekibin sırıtışı ve berkantın muzır duruşu hakanın gözünden kaçmadı cinayete neden geldin ali dedi hakan
ali ilgimi çekiyor dedi hakan kendini tutmayıp kahkayı bastı ilgisini çekiyormuş haahhaaaa iyi ozaman sana ilk görevi veriyorum şimdi otopsi raporu var alınması gerekli git onu alda gel bakalım adli tıptan alıncada raporu incele bakalım olaya yönelik ne düşüneceksin gelince konuşalım .
Ali odadan hemen çıkarken arkasından seslendi acele etme adam zaten ölü ekip de odadan cıkarken gülüşmeler koridoru doldurdu.
Ali yi gönderdigi otopsi raporu berbat bişeydi adamın tekini eveinde yatağa bağlamışlar ve satırla yavaş yavaş doğraya doğraya öldürmüşlerdi . alinğin rapora tepkisini cok merak ediyordu ilgimi çekiyor ilginç bu bize uyacak biri dedi içinden tekarar tavana daldı
ve doktor hakan bey tamam yarın bunları konuşur görüşürüz şimdi dinlenin diyordu arka planda ve hakan gözlerini kapadı fulya sislerin içinden ona el sallamakta idi elveda hakan geç kaldın benim için ama artık geç kalma dikkat et etrafına bak seni seven birileri olabilir ve masum bir opucuk dudkalrından süzüldü. ...