- 1506 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
BUNU DA YAŞADIM
undefined
BUNU DA YAŞADIM
......... Yaşım elli dokuzu geçti ve altmışın eşiğine dayandı.Geçen bu süre içinde yaşam bana acının ve zorluğun her bir çeşidini cömertçe sundu. İnkâr edersem iki gözüm kör olsun.Her bir acıyı ve zorluğu doya doya yaşadım ben.Sağolsun(!), sağlıktan ekonomiye, ölümlerden depremlere kadar hiçbir acı ve zorluk beni hiç teğet geçmedi.Nedense hep on ikiden vuruldum.
......... 1967 Sakarya depremini canlı yaşadım. Babamı ve üç genç kardeşimi sekiz yıl gibi kısa bir süre içinde kendi ellerimle toprağa koydum ve acılarına katlandım. 17 Ağustos 1999 Marmara depramini yaşadım. Oğlum ile gelinimin ayrılması sonucu henüz üç yaşındaki torunum Ozan Deniz’in aile sıcaklığını kaybetmesinin acısını yaşadım. Hasretliğini yaşadım. Parasızlıklar yaşadım, zor günler geçirdim. Ama asla ve asla umudumu ve mücadele gücümü hiç yitirmedim. Aileme olan sevgim ve sorumluluk anlayışım onları hep diri tuttu. Yılmadım, yıkılmadım. Yaşadığım bunca zorluğa ve acıya karşın dimdik ayaktaydım. Taaa...ki, 01 Kasım 2011 sabahına kadar.
......... Sabah saat dokuz gibi yanımda yatan torunum Ozan Deniz’in mıncık ve öpücük yağmuru ile uyandım.Her zaman olduğu gibi ufak bir yatak boğuşması yaparken cep telefonum çaldı. Arayan oğlumdu. Ozanı sordu ve pek konuşmadan telefonu kapattı. Sesi boğuktu. İçime bir ateş düştü. Oğlumun eski eşi, yani Ozan’ın annesi kanser tedavisi nedeniyle hastanede yatıyordu. Durumu da ağırdı.
......... Yataktan çıkıp salona geçtim.Telefon edip durumu öğrenmek istiyordum. Oğlum söyleyememiş olabilirdi.Tam bu sırada ev telefonu çaldı ve eşim açtı. Eşim telefonla konuşurken birden rengi değişti ve " Demeeee!!..." diye bir çığlık attı ve ağlamaya başladı. Anlamıştım ve kortuğum başımıza gelmişti. Ozan ikimizin arasında kalmış ve o kara gözleri buğulanmış bir şekilde, " Ne oldu yaa? Bana da söyleyin." derken gözlerinde yaşadığı acıyı okumuştum. O da anlamıştı ama ısrarla soruyordu. " Anneme bir şey mi oldu?" diye.
......... Daha dokuz yaşındaki bir çocuğa, uğruna canımı bile verebileceğim bir yavruya " Yavrum anneni kaybettik, başımız sağ olsun." nasıl diyebilirdim ki? Nasıl söyleyebilirdim ki? Buna benim gücüm yeter mi? Acının bu kadarını yaşatmak fazla değil mi? Bu kadar da fazla cömert olunmaz ki. Onun o kara gözlerine bakıp , " Annen öldü yavrum, annen öldü." nasıl denir tanrım, nasıl denir? .......ve ben bu yorgun bedenimle ve yangın dolu, acı dolu yüreğimle bunu da yaşadım.
......... Ozan’ım, yavrum benim. Anneni kaybettik, başımız sağ olsun canım benim, başımız sağ olsun.
......... Canım benim, başımız sağ olsun.
.......... Selamettin PULAT 01.11.2011 23:00 Salı Erenler / SAKARYA
YORUMLAR
Evet hayat böyle birşey nelere gebe yarınlarda bizi neler bekliyor ölüme kaç adımımız kaldı bilinmezki.Tanrım hayırlı ölüm nasip etsin 3 gün yatak dördüncü gün toprak misali.Şimdi Ozan Deniz için ne diyebilirimki kimse istemezdi böyle olsun belkim oğlunuz bile eşinden ayrıldığına pişman olmuştur bu durumda ama herhalikarda ayrılık yazılmış demekki.Rahmetli nur içinde yatsın.
Selamettin PULAT
......Çok teşekkür ederim. Okuyan ve yorumlayan yüreğinize sağlık.
......Saygılarımla...
Rabbim Ölen gelininize Rahmet sizlere sabr'ı celil versin...Bu dünya imtihan dünyası üstad...Acılar hepimiz için,nice acılar bizde yaşadık yaşıyoruz...Yeter ki isyankar olmayalım,şükr edelim...Rabbim o güzel yavruya hayırlı gelecekler nasip etsin...Tebrik ve selamlarımla
Selamettin PULAT
.....OKUYAN , YORUMLAYAN VE DUA EDEN YÜREKLERİNİZE SAĞLIK.
....ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. SAYGILARIMLA KALIN.
Selamettin PULAT
....ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. SAYGILARIMLA KALIN.
başın sağ olsun üstad allah sabırlar versin
Selamettin PULAT
....ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. SAYGILARIMLA KALIN.
Çok üzüldüm çok. Allah rahmet eylesin. Ben de on üç yaşında annesiz kaldım. Ölüm haberi beni de çok sarsmıştı o günlere döndüm. Allah oğlunuza, torununuza ve size uzun ömürler versin. Tekrar rahmet diliyorum. Saygılar.
Selamettin PULAT
....ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. SAYGILARIMLA KALIN.
İyi Geceler Selamettin Bey,
Allah, sabırlar versin. Başınız sağ olsun. Yazının arka fonu gözlerimi bozuyordu. Sabahleyin okumaya niyetlendim ama bırakamadım. Keşke sabaha bıraksaydım. Zaten yürek burukluğu içindeydim. İçim ezildi.
Saygı ve sabır dileklerim sizlerle olsun.
Selamettin PULAT
....ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. SAYGILARIMLA KALIN.
ya$arsin abim ya$arsin daha cok acilar ya$arsin bu can bu bedeninde kaldikca..Ba$in sagolsun abim.Allahim mekanini cennet etsin gelininin in$allah..Allahim kalan ömrünü geride kalan oglu ozana bagi$lasin.yavrum benim nede güzelde mesutca yatiyordu dö$ünde be abim..sizi öyle sarma$ dola$ gördükce imreniyordum..takdiri ilahi yapilacak tek$ey dua etmek..Allahimy ar ve yardimciniz olsun abim.in$allah ozan oglumuz kendini toplar..saygilarimi sunuyorum abim..aglattin beni abim..ama sen bir daha aglama emi..
Selamettin PULAT
.....OKUYAN , YORUMLAYAN VE DUA EDEN YÜREKLERİNİZE SAĞLIK.
....ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. SAYGILARIMLA KALIN.
Hocam.. Başınız sağolsun. Allah annesinden aldığı ömrü Ozan'a versin inşallah. Yazınızı büyük bir üzüntü ile okudum. Allah sizlere sabr-ı cemil ihsan eylesin.
Selamettin PULAT
....ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. SAYGILARIMLA KALIN.