- 1967 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Önyargıyı parçalamak …
Albert haklıydı “ önyargıyı parçalamak atomu parçalamaktan daha zor “ ….
İnsanlık var olduğu süre içersinde albert haklılığını koruyacaktır ve kafatasçı zihniyet insanlığın midesini bulandıracak…
Malumunuz şehit kardeşlerimizin acısı yüreğimizdeki sıcaklığını korurken van’la birlikte sarsıldık… Allahtan kardeşiliğimizin temeli binaların temeli gibi bozuk değil ve kardeşlik sağlam ,hasar almadı .. arada ki çatlak sesleri saymazsak eğer…
Fırsatçılar ve bölünmeden rant sağlayacaklarını zanneden ve büyük rüyalar peşinde koşanlar nefretlerine engel olamadı ve “ Doğu’da olsa … “ diye başladılar söze bu söz ben sınırları çizdim bile böldüm parçaladım bile demektir fakat zavallı bu sözün derinliğini nereden bilsin…
Bir başka mahlukat güya insanların derdine deva olan şahsiyet de nefretine hakim olamıyor ve aynı kavşakta buluşan sözler sarf ediyor…
Bir gazete çıkıp ilahi adalet ismini verdiği karikatürü yayınlarken ne denli bir hata yaptığını anlasa da iş işten geçmiş ve şapka düşmüş kel görünmüştü….
Bu insanların sözleri eski bölücü zihniyetin kırıntılarının hala canlılığını koruduğunu gösterir..
Sosyal ağlar denen soysallıktan offline olmuşlar ise atıp tutuyor ve ilahi adalet karikatürüne imza atarım dercesine sözler sarf ediyorlar..
İçindeki nefreti kuran-ı kerime alet edecek derecisinde ilerlediler ve hadlerini aşabildikleri derecede aştılar…
Bazıları % 94 oranla bdp ‘yi seçen vanın % 6 sına Allahtan rahmet dilerim diyerek insanlığa bir sınır daha getirir oldu SİYASET zaten yeterince yaşamın sınırlarıyla uğraşırken bizi daha da ayrılığa sürükleyerek şeyleri önümüze koyar oldular..
İşin özüne gelirsem Van diyince doğu gelmesi düz mantık ama realist bir olayken doğu diyince pkk’nın akla gelmesi pkk denen vahşilerin ekmeğine yağ sürmekten başka bir şey değildir…
Van depreminde ölen bir aile o gün mevlüd okumuşlar inançlı insanlarmış bu insanlarda mı o örgüt üyesi …
Herkesin bildiği yada duyduğu annesinin tükürüğüyle canlı kalan azra bebek de mi terör … yada onu tükürüğüyle besleyen annesin de mi .. hakkın rahmetine giden babası da mı …
Yılanı başını küçükken ezeceksin diyenler de var … “inançlı insanım Allah’ıma dua ettim “ diyen delikanlılarda mı o örgüte mensup …
Fazla geçmeden bir deprem daha oldu oda Hakkari de ölen yoktu ama üzülen vardır elbet hakkaridekiler ölmedi diye o gün pkk ve Hakkari esnafının çatışma derecesine geldiği ve depremi hisseden mahlukat sürüsünün kaçtığını biliyor muydunuz peki ?? bazılarına kalsa o esnaflarda terör …
Ya bu zihniyetten vazgeçin yada saf zihinleri terk edin…
Atomun belli bir fizik kanunu vardı önyargının fizik kanunu yok ama vicdani bir boyutu var herkesi vicdanlarıyla baş başa bırakıyorum ve önyargıyı nasıl parçaladıklarını görmelerini istiyorum…
Ve son bir hatırlatma yaparak satırlarıma noktayı koyuyorum “Arabın aceme ,acemin araba hiç bir üstünlüğü yoktur.. Üstünlük ancak takva iledir..! “
01/11/11 Oğuz Ertürk *
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.