- 483 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yalan Kartelası
Yalanın türleri vardır derler ya hani,ben buna inananlardanım.Etkisi,tepkisi,şiddeti,dozu,oluru,olmazı vardır yalanın.Yalan,asla söylenmemeli deyip,kendine ihanet edenlerden değilim.Aksine bazen,doğru kesinlikle gizlenmeli.
Bizleri sıkıntıya düşüren yalan değildir,tamamı ile yalanın kullanım hatasıdır.Göz altı kapatıcısı gibi örneğin;doğru kullanıldığı takdirde kusursuz bir güzellik çıkartır ortaya.Makyajın olmazsa olmazıdır.Uykusuzluğunu örter,fazla sigaranı örter,aşırı alkolünü örter,stresini,sıkıntını örter,maruz kaldığın şiddeti örter…Naiftir bu durumlarda,kendini gizlemek içindir,küçük bir dokunuş gibidir,bir detaydır yalnızca.Oysa pürüzsüzken cildin,temizken,sadeyken,göz altı kapatıcısına abanmak,gözünün ışıltısını söndürür.Bakan,gözünün manasını göremez.Çünkü,karşındakinin öyle gözüne sokmuşsundur makyajını,iğreti olursun,sıradanlaşırsın,amacından uzaklaşırsın.
Birini affedemediğinizde,O’na,seni affettim diyebilirsiniz.Bu bir yalan değildir.O’nun vicdanına sunduğunuz bir lütuftur.Birini artık sevmezken,seni hala seviyorum demek neden yalan olsun?Bu O’nun yüreğine sunduğunuz küçücük bir mutluluktur.Bir gün biteceğini bile bile,daima yanında olacağım derseniz birisine,yalan söylemiş olmazsınız.Yaptığınız şey,O’nun yaşam gayretine vurulmuş bir kamçıdır.
Oysa her şey iyiye ve güzele yakın,kötüden ve çirkinden uzakken,iyi bir uyku çekmişken,sigarayı bırakmış,uzun zamandır alkol almamış,derde,kedere ara vermişken,ortada yalana mahal verecek hiçbir durum yokken ya da siz öyle sanırken,karşınızda göz altı kapatıcısına bulanmış birisini görürseniz işte bu ihanettir,yalandır,yalanın daniskasıdır.Çünkü naif,gerekli,yaşama ve insana dair hiçbir tarafı yoktur ve olmayacaktır.
Söylediklerim size çok mu anlamsız göründü?Yanı başınıza bir bakın.Size değer veren değil,sizin koşulsuz şartsız değer verdiğiniz,göz altı kapatıcısını kötüye kullanan birileri mutlaka vardır ve çok üzgünüm dostlarım,bunlar hep olacaktır.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.