YORUMLAR
Soluk soluğa okudum.Her yönüyle muhteşimdi.Anlatımdaki duruluktan tutunda gerçekçi bakış açısıyla ve gündeme, gündemlere damgasını vuran hayâti temiylede tabiri caizse çivi gibi mıhladı sayfanıza.
Doğa betimlemelerinize da hayran kaldım.Kişi tahlilleri ve bu tahlillere uygun söylemli diyaloglar hepsinden önemlisi verdiği mesaj çok anlamlıydı.
Kesinlikle güne yakışmış bir eser.Gönülden tebrik ederim sayın hocam.Selam ve en derin hürmetlerimle.
Duru bir anlatım. Sonuna kadar gayet güzel bir şekilde kendini okutuyor.
Üç nokta dikkatimi çekti. Diyalogların yoğunlaştığı anlarda ard arda gelen replikler arasında okuyucu kişileri ayırt edememe noktasına gelebiliyor. Böyle bir durumda, replik dışı cümleler ya da dedim/dedi türünden yön gösteren tabelalar olabilir. İkincisi de olayın geçtiği zamanla ilgili. İlkin 70 lerde geçen bir öyküyü okuduğumu düşündüm. Ama sonra F tipi cezaevlerinden ve Elazığ Tıp Fakültesinden bahsedince olay günümüze yakın bir noktaya taşındı (Tıp fakültesi hikayeyi seksenlerin ortasına, F tipi 90 ların sonu, 2000 lerin başına getirdi). Ama bu sefer de etnik detayların olmadığı bir öykü oldu. Açıkçası kararsız kaldım. Üçüncüsü ise terör tanımı sadece devlete karşı yapılan terör eylemlerini içeriyor. Devlet terörü, etnik terör, dini terör, kar amaçlı terör, sivil terör gibi diğer türler bu tanımın dışında kalıyor.
Öyküyü ve güne gelmesini tebrik ederim. Saygılarımla.