N'OLA Kİ AŞK
Aşk...Maktül,katil ve cinayet üçleminin vuslat terennümü.
Aşk...Bezm-i hazanda hazin yüreklere inşirah salan mey.
Aşk...Muhabbet sofrasında ğür-ahenk üflenen nar-ı ney.
Aşk...Sessiz bir deryayı ummanda bir damlasıyla fırtınalar koparan cür’a.
Aşk...Bir kanma bir doyma değil hep yanma hep coşma iştiyakı.
Ve Aşk...Ölüme mahkum edilmiş bir mağduru ala şu zamanda...
...............................
Aşk...Aksine bakmaktır sevgilinin.Suda onu görmektir,havada onu.Bir gül bahçesine düşse onu koklamaktır ıtırlar arasında.Bir meclisi canana girse birtek ona methiyeler düzmektir.Yedi kat perdeler ardından tanıyabilmek,en şiddetli gürültülerde onu duyabilmek,mahşeri kalabalıklarda birtek onu seçebilmek,ölürken bile onu düşünüp vuslat acısıyla yanabilmektir.
...............................
Aşk...Üç harfle evvel ve ahiri anlatabilmektir.
Aşk...Elif.Şın,Kaf...Elif’in nazeninliğini ecele,şın’ı şevke,kaf’ı kadere yükleyebilmektir.
Aşk...Bir mukaddimedir.Bitmesini istemediğimiz bir hatime.Dedik ya bir hece...
(kaf) Aşk...Kadere boyun eğip kederin kucağına atlamak,hazan suyundan kanarak içmek...
(şın)Aşk...Bir nazar’ı yar için Şevk ile ölümün soğuk sinesine girebilmek...
(elif)Aşk...Nice bağdireye göğüs gerdikten,nice rakini dize getirdikten sonra Eceli yarin hançerinden istemek ve ruhunu mahpus’u canan edebilmeltir.
.................................
Velhasılı...Aşk imiş her ne var alemde...
VESSELAM...Barış YALÇIN