- 676 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
ŞAİRE BAKIŞ AÇISI
Merhaba arkaşlar benim bu konuda sıkıntılarım var bunu sizlerle paylaşmak istiyorum.
Şairin şiiriyle kıyaslanması ve şiirdeki karakterin kendisiymiş gibi düşünülmesi,hayli üzücü bir durum bu dar beyinli yorumlar benim verimliligimi düşürdügü gibi,bir şiiri yazarken acaba hakkımda ne düşünürler diye zorlanır oldum.
Ben şiirimdeki gibi yaşamıyor olabilirim ama öyle yaşayan yüzlerce insanın var oldugunu düşünüp kendimi onların yerine koyup onlar gibi hissederek yazarım şiirlerimi.
Bunu hala idrak edemeyenler var malesef ,hatta şiirimi okuduktan sonra;sanırım sıkıntıdasınız ihtiyacınz varsa yardıma hazırım"gibi yorumlar yapılıyor..
Mesela bir şiirimde;"defalarca kendimi kaldırıp attım camdan aşagı"diyorum bunu her okuyan bana ambulansmı göndermeli sizce?
Her zaman söylüyorum şiir yazanın degil ona ihtiyacı olanındır..
SAYGILARIMLA
FİLİZ.K.AKÇAY
YORUMLAR
tebrikler benim hslerimi öle güzel yansıtmışsın ki filiz hanım,aşık olanmı şiir yazar hayatta utsuz insanmı yazar şiirleri yada şiirdeki herşeyi yaşamakmı lazım hayatta benimde aynısı başıma çok geldi)ozaman polisiye roman yazan tümyazarlarda katilmi acaba:)saygılarımla kalemin susmasın.....