- 434 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DEDİM Kİ ONA;
Geçen ay otobüsle eve dönerken, gözüme birşey çarptı… Bir apartmanın 2. katında, moda evinin vitrininde büyük bir TÜLSÜ yazısı asılıydı… Şaşırdım… Pek rastlanan bişey değildi tabii ki bu… O yoldan her geçtğimde gözüm o apartmana, Tülsü yazısına takılmaya başladı…2 gün önce dayanamayıp gittim o apartmana zili çaldım. Kapıyı bi kadın açtı, modacıymış, gelinlik yapıyormuş.. Önce gelinlik için gittiğimi sandı, yüzü asık suratıma baktı. Sonra vitrinde ki Tülsü yazısı için geldiğimi söyleyince gözleri doldu… Elimden tutup içeri aldı beni… Eşinden ayrılmış oğlu 2 yaşındayken 18 yaşına kadar hiç görmemiş oğlunu.. 16 senenin sonunda Aziz Nesin’in kitabından “tülsüyü sevmek” hikayesini işaretleyip. Karşısına çıkmış oğlunun kitabı oğluna hediye etmiş. Çocuk işaretlenmiş hikayeden çok etkilenmiş, o kadar etkilenmiş ki, hikayeyi ingilizceye çevirip, ingiliz sevgiisine yollamış bir yüzükle.. Evlenmişler.. Kadın için o kadar değerliymiş ki Tülsü, Moda evinin ismini Tülsü koymuş. Gelinlik sorsaydın bu kadar mutlu olmazdım dedi, gözleri dolu dolu… Tülsü’nün insanları birleştirdiğine o gün daha çok inandım.Bilmeni istedim:)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.