Şu Uğur Böcekleri Var ya
Hani diyorum, şu kimilerinin şiirine pıt diye konan; kimilerinin şiirlerinin üzerinden , pike yapıp geçen uğur böcekleri var ya!..Hah, işte ondan dem vuruyorum Hanımefendiler, Beyefendiler...
Nasıl dururum anlatmadan!? Nasıl dururum , içimi dökmeden ha?..
Hadi ben ilaçladım böcek möcek konmasın diye... Peki ama niye o güzelim şiirleri es geçiyorlar, anlıyamadım!.. Kahroluyorum billahi...
Çek git! Diyor cinler başka diyara...Sonunda dinleyeceğim cinleri amma, ya çarparlarsa diye de korkuyorum, hay Allah!...
Aklıma cinlenip ne geldi biliyor musunuz?
Bunlar (Uğur Böcekleri) acaba diyorum; siyasetçi mi oldular?
Yok sa!!!...
Yalanım varsa, iki gözüm önüme aksın.. Kuşkulanıyorum vallaha...
’’ Haklısın!,, diyenler parmak kaldırsın.. Ben anlarım...
GÖRELİM PARMKLARI!... BEYLER!.. HANIMLARRRR!...
-------------------------------------------------------------Hepsi şaka, hepsi...
ÇAYLArrrrr!...
Benden...
Sevgimdesiniz, körolayım!...
Güler TURAN(babidim)
YORUMLAR
KIZ BACIM MERHABA,
BU NE GÜZEL ŞAKA ÇAY İÇMEYE GELİCEM İNŞALLAH, ŞANS ÇALAR BİRGÜN U.BÖCEKLERİ KAPINIZI BEKLEYİN SİZ ...BEN ALO DEDİM ONLARA GELİRLER.
LATİFE...
babidim
Buyurun çaya, beklerim.. Sevgilerimle, esen kalın...
Çek git! Diyor cinler başka diyara...Sonunda dinleyeceğim cinleri amma, ya çarparlarsa diye korkuyorum da, hay Allah!...
Haklısınız değerli hocam bu yazınızı çoktan okudum ama bir türlü yorum yazmaya fırsatım olmadı...
aynı dert bendede vardı bir zamanlar...kendi derdimin doktoru oldum...
3 ay şiir yazmadım....inanın 5 000 e yakın tıklanma var şiirde ve 25 kadarda facede begenme var ama kırmızılı siyahlı uğur bicekleri olmayıonca insan azda olsa nbir serzenişte bulunuyor...artık verende sağolsun vermeyende....sınır koydum artık .yorum sınırı o sınıra geldimi şiirimi aslan gibi eklerim gelmezse gelene kadar o sınırı beklerim bakıyorum. bazı uğur böcekli şiirlere bir yorum bile yok bazısında.....sanırım bizlere gelince böcek kardesler yorgun düşüyor gelimiyorlar sayfamıza belkide şam yeli esiyor fırlatıyor başka yerlere..
400 e yakın şiirim var bir tane uğur böveğim var...
sanırım bu böcekte yolunu şaşırmış bana gelmiş...ne dersiniz...?
büyüklük bizde kalsın yine biz şiirimizi ekleyelim ..taktiri bekleyelim ya çıkarsa....çıkmaz demeyin sansınızı deneyinnn..
mehmet ali unsal tarafından 3/9/2012 11:04:19 AM zamanında düzenlenmiştir.
sanki sevgili acun un önünde
seçmedeymiş gibi
sanki taraf oluşturuyor o yönden kötü
bazı ustalarda şiirde rediften kafiye olunca yada ufak tefek hata, bu şiir bana göre çok hafif deyip yorum yazmıyorlar halbuki şöyle yap böyle yap şurası hatalı falan dense o kişi herhalde düzeltmeye uğraşır ...
yok,sul tarafından 12/11/2011 11:15:07 AM zamanında düzenlenmiştir.
yok,sul tarafından 12/11/2011 11:19:47 AM zamanında düzenlenmiştir.
bu harika yazıyı geç okuduğum için üzgünüm gerçekten
şiirlerimizin yazılarımızın değeri uğur böceği ile kıyaslanamaz bence hepsi ama çok güzel yürekten yazılıyor sevgiyle dostlukla yazılıyor bu yeter bence seçici kurul tüm iyi niyetiyle çalışıyor belki ama bu kadar yazılanlara yetişeceğini, sağlıklı kararlar vereceğine şahsen inanmıyorum. çünkü çok büyük bir siteyiz ben verilen böcek, kurdeleyi zaten tek başıma kabul etmiyor hepimize armağan ediyorum. en içten sevgilerimle iyiki varsın iyiki
babidim
Derdim, kendime böcek kapmak değil efendim.. Zaten zaman zaman alıyorum. Amaç, nabız yoklayıp, bu konuyu dert edinenleri konuşturmaktı. Ben de onu yaptım.. Yararını da gördüm.. Herkes bir şeyler söylediler ve duygularını yansıttılar. Hedefe ulaşılmıştır diye düşünüyorum... Teşekkür ediyorum zarif yorumunuz için... Saolunuz, hep mutlu kalınız...
GÜLDESTE
babidim
öncelikle içtenlikle düşüncelerinizi paylaştığınız için kutluyorum yürekten..zaten gerekli düşünce paylaşımları münazara yapılmış bilemiyorum kafanızda tam netliğe kavuştu mu..?
konuyla ilgili ben de düşüncelerimi paylaşmak isterim...
burası genel bir atmosfer site kuralları içinde yapılanlar olumlu olumsuz yanları ile rahat ifade edilmeli ki büyük sıkıntılar doğurmasın önemli olan nezaket kuralları çerçevesinde yürütmek ki zaten nezaketiniz espiriler içerisinde zarifçe çözme gayretiniz göze çarpmakta ki ayrıca bu konu da örnek olduğunuz için teşekkür ediyorum..
bazen harf tonları artabilir bu da doğal ama kişilikleri zedelemeden olması gereken bu iyi niyet yeter ki art niyet olmasın iyi niyet o olduktan sonra çözülmeyecek sorun yok ..
evet zaman zaman bu şiirler nasıl gözden kaçmış bu şiir nasıl güne düşmüş dedimiz oldu oluyor...öğrendik ki güne düşen şiirler her zaman en güzel şiirler değilmiş eleştirilecek olanlar da düşüyormuş güne...
seçici kurula gelince işlerinin kolay olmadığı muhakkak tamamen gönüllük esasına uygun çalışıldığı bilinmekte...ve doğal olarak seçici kurulda görev yapanların genel edebi kriterler yanında kendi bilgi ilgi zevk alanları da devreye girmekte bakış açıları doğrultusunda..zevkler renkler meselesi insanı ölçmek eylemlerini gelişimlerini yararlarını ölçme değerlendirme yapmak en zoru eskiden dostluklar gruplaşmalar daha göze batıyordu aynı isimler arasında dönüp duruyordu ki eskiye nazaran şimdi daha adil davranıldığını düşünmekteyim yeterli mi derseniz yetmez elbet insani erdemli duyarlılık arttıkça sorunlar daha aza inecektir...kaldı ki börtü böcek için yazmadığımız hepimizce malum teşvik amaçlı siteye hareket ilgi vs getiren durumlar bunlar...ama yine de olabildiğince adil olabildiğince tüm üyeleri kapsayan geniş kapsamlı değerlendirmeler yapılması arzu edilir kırgınlıkları dağıtır...
ama hepimizin bildiği yaşadığı en önemli gerçek değerli Ansızın'ın (ekibinin) var gücü ve tüm iyi niyetiyle edebiyat defteri ailesi için gece gündüz çalıştığı ve bu güzel düşüncelerin bizleri bu siteye bir aile bağıyla bağladığı..:)
hayata kattığınız erdemli sevi yürekli eşsiz cümle güzelliklere gönül dolusu teşekkürler iyi ki varsınız şanssınız değerli Güler hocam..:)
sevgim saygım her den selamlarımla...
babidim
Yazınızı okuduktan sonra bilgilerinize baktım, ne kadar süredir aramızdasınız diye? E baya çok olmuş: 4 yıl... Benden fazla..:-) Ben, nesirciyim. Bizim yazılara; böcek neyin konmaz. O haşereler, şiircilere ait... Kimine; böcek konar, kimine; gün doğar...Kriteri nedir? Ben, bilmem. Kurulum, bilir.
Bir böcek de benim b.sayarımın üstünde, yapışık.İzmir toplantımızda, değerli dostum Secaattin Öztürk hediye etmişti. Şimdilerde ortalarda yok. Böcek, omzuna konduğundan beri...Neyse, benim böcek; Bana der ki " İyisin ama yeterli değilsin. Senden daha iyiler var." Ne zaman yazı yazmaya başlasam, böceğim, kanat çırpmaya başlar. " İyi ol, daha iyi ol, en iyi ol..." der. İşte böcek dediğimiz o haşere, bu işe yarar. Bir kanadı ile dost kalemleri uzaklaştırırken, diğer kanadı ile " İyisin " der, birilerine...
Bilmem anlatabildim mi? Selamlar...
babidim
Canım benim, teşekkür ederim...
Sevgili arkadaşım benim şiirlerim çok uğur böceği almasına karşın sizin düşüncelerinize yöneticiler kırılabilir ama katılıyorum.
Sizin şiirleriniz gibi bazı arkadaşların şiirlerini de severek okuyorum.Biraz geç kalıp okuduklarımda uğur böceğini göremiyo-
rum. Kimler seçici kuruldaysa bunu daha tarafsız gözle yapmalı.hiç beklemediğim bir şiir seçkiye girebiliyor.Yerinde kararlar
yok mu ? Elbette var ..Ben de bu konuyla ilgili bir şiir yazmıştım ,çok eleştirilirim diye mi korktum ,bilmiyorum,siteye henüz
yazmadım..
Açık yürekliliğinizi kutluyorum..Doğru söze ne denir..Bizler doğaldı ki ,çiçek böcek için yazmıyoruz ama onu sayfamızda gö-
rünce başardığımızı hissediyoruz.. üzülmeyin gerçek seçici kurul ,onlara değerini veren biz okuyanlarız..Zamanında beğe-
nilmeyen nice yazarlar isimlerini sonra duyurabilirlr..
Selâm ve sevgimle..
babidim
Sevgiyle kalın..
Merhaba
Öncelikle eleştirmek herkesin hakkı.
Öncelikle şüphelerinize ek şüphede farklı insanların düşüncelerini katalım.
Kurul üyeleri dincilere seçki veriyor.
Kurul üyeleri Atürkçülere seçki veriyor.
Kurul üyeleri aşk şiirlerine seçki veriyor.
Kurul üyeleri arkadaşlarına seçki veriyor.
Kurul üyeleri birbirini kayırıyor.
Kurul üyeleri bana kıl kapıyor.
Kurul üyeleri falancaya kıl kapıyor.
vs vs.
Herkesin kendisine göre ve birilerine göre tepkileri var.
Yalnız unutulan bir şey var. Şiirlerin göreceli olduğu kavramı.
Sizin beğendiğiniz şiirleri başkaları beğenmek zorunda mı?
Veyahut sizin beğenmediğiniz şiirleri başkası beğenmemek zorunda mı?
Elbette değil.
Benim şiirim neden seçilmedi diye şikayetlere kusura bakmayın yönetim olarak kulağımız kapalıdır. Herkes benim şiirim neden seçki almıyor diye kapımızı çalıyor. Ve herkes nedense birbirlerinin şiirlerinden şikayetçi. Ve kimsenin benim şiirim kötü bana seçki vermeyin dediğini görmedim. Ve kimse falancanın şiiri güzeldi. Neden seçki almadı acaba merak ediyorum demiyor. Nedense tarafımıza benim şiirim neden seçki almıyor gibisinden tepkilerle geliniyor. Ve bu tepkiye eleştiri deniyor.
Unutulmaması gereken başka bir konu ise. Kimse şiirlerini uğur böceği alayım veyahut güne geleyim diye yazmamalı. İnsanların sizi okuduğunu ve yorumlamanın keyfini sürmelisiniz.
Kurul üyelerinin seçimlerini KENDİLERİNE GÖRE olduğunu unutmamak ve kimseye bu şiir en iyi şiir diye lanse edilmediği bir gerçek.
Dediğim gibi kimseyi memnun edebilme durumu söz konusu değil.
Ayrıca şunu da unutmamak gerekir ki gün içerisinde eşinizden dostunuzdan ve zamanınızdan emek harcayarak seçim yaparım ve herkese hakettiği adaleti veririm yine ve kimse şikayet etmez diyorsanız buyrun sizi kurula alalım.
Sakın bana ben yapamam. Benim o kadar zamanım yok. Bilgim yok demeyin. Bir şeyleri kırıp dökerken üstümüze yok. Ama bir şeylere çözüm olma adına çekimser kalıyorsanız kusura bakmayın. Söylemlerinizin ciddiyeti de bence tartışılmalı.
Zira bu insanların ne şekilde seçkilere katıldıkları ve ne şekilde zaman harcadıklarını siz bilemezsiniz. Bunu yönetim olarak biz biliriz. Bence sizler de bilin. Ama şu var ki. Eğer yanlış seçim söz konusu ise gidin o şiirin altına TDK'nın tanımına uyacak şekilde eleştirinizi paylaşın. Bu daha ciddiye alınır. Zira neye niçin itiraz ettiğinizi kimse bilemez.
Unutulmaması gereken başka bir konu ise. Kimse şiirlerini uğur böceği alayım veyahut güne geleyim diye yazmamalı. İnsanların sizi okuduğunu ve yorumlamanın keyfini sürmelisiniz.
Dediğim gibi. Şu mesajımın altına ben seçki de yer alırım. Ve zamanım buna müsait. Ve seçki de olduktan sonra kimse şikayetçi olmaz buna eminim diye yazmanızı bekliyorum.
Saygılar
ANSIZIN tarafından 10/31/2011 12:32:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
babidim
Tüm kazazedelerin cezasını bana mı kestiniz!?. Kutluyorum sayın yöneticim.. Vebali yüklenirim elbette. Madem ki buraya bir iki dertlendikse; artık, tasası da bize yani, bana düşer, öyle değil mi?...
yerdeeen, göğe kadar haklısınız.. Doğru söze ne denir. Sus! babidim, kır dizini otur... Senin çenen düştü anlaşılan, demeliyim...
Ben, bana böcek verilsin ya da, verilmesin kaygısında değilim.. Burada insanlarımız, içlerinden geldiği gibi bir şeyleri paylaşıyorlar.. Kimse, sınıf atlamak gibi bir çaba içersinde değil.
Ha! Biraz sitem etmemiz suç ise, vurun abalıya... Gıkım çıkmaz.. ÇIKMAAAAZ!...
Bazı şeyler mizah yoluyla dile getirilirse bazı şeyleri daha rahat görebilirler.. Burada olmaktan mutluyum.. Kaldı ki daha pekçok sitede yazıyorum.. Ama ben burada doğdum.. Burada büyüdüm ve...
Eleştirmek, eleştirilmek bir yerde kamçıdır.. İnsanı hırsa doğru iter.. Daha azimle, daha,...
Ben yine de sesinizi, duygularınızı almaktan mutlu oldum.. İyiki varsınız Sayın Ansızın..
Böyle, arada bir ANSIZIN gelmeniz insana güç veriyor inanın..
Sağlıkla kalınız!...
bâb_idim
ANSIZIN
Söylemlerimde şiddetli olduğumu sanırım yazım sertliğimden anladınız. Yalnız şiddetli değilim. Ve celallendiğimiz falan yok. Yalnızca madem doğru konuşulacak. Bizler de doğrularımızı konuşalım değil mi?
Sonuçta bizlerinde bu konudan dolayı muzdarip olduğumuz durumlar var :)
Her neyse; sözüm geneleydi. Siz kendinize göre tepkinizi verdiniz. Bende kendime göre tepkiye cevap verdim. Buna da münazara diyorlar.
Ve ben çözüm olarak bir el uzattım. Sizin çözümünüz sadece tepki vermek mi veyahut daha ileriye gidilecek bir çözüm olmak mı merak ediyorum.
Eleştirinin bir çok insana göre tanımı mevcut. Birileri "Bu şiir değil" der ve buna eleştiri der. Birileri sizin kurduğunuz tanımı kullanır. Başka birisi ise daha başka tanım kullanır.
Ben ise kimsenin tanımına göre değil. TDK'nın tanımını söylüyorum.
http://www.tdk.gov.tr/TR/Genel/SozBul.aspx?F6E10F8892433CFFAAF6AA849816B2EF4376734BED947CDE&Kelime=ele%C5%9Ftiri
TDK'ya göre eleştirinin tanımı:
** Bir insanı, bir eseri, bir konuyu doğru ve yanlış yanlarını bulup göstermek amacıyla inceleme işi, tenkit:
** edebiyat Bir edebiyat veya sanat eserini her yönüyle değerlendirerek anlaşılmasını sağlamak amacıyla yazılan yazı türü, tenkit, kritik.
Dediğim gibi. Çözüm ve en doğru tepki için eminim ki sizde bu yönümü doğrulayacak niteliktesiniz.
** Bir şiir seçki almış ise ve o şiirde hata var ise gidip o şiirin altına hatasını göstererek eleştiri yapın. ( Bu tür eleştirileri sonuna kadar destekliyoruz. )
** Bir şiir size göre güzel ve seçki alması gerekirken ( Kesinlikle sizin şiiriniz veyahut bir arkadaşınız olmaması şartı ile ) tarafımıza linkini yollayın. Kurul üyelerine soralım. Gözlerinden kaçmış ise gereken seçki verilir zaten. Eğer hataları var ve bu yüzden uygun görmemişlerse zaten açıklaması tarafınıza iletir.
Umarım bu mesajımdan sonra da ne bu şiddet bu celal demek yerine uygulamayı yerine getirir şiir okumanın keyfini sürersiniz. Yoksa hiç bir şey yapmadan sistemi eleştirmek bana göre kolaycılıktan öte bir şey değildir.
Saygılarımla
babidim
Bakın mizah yoluyla da olsa, birilerinin içlerinden neler geçirdiklerini, özellikle de, sizin neler düşündüğünüzü öğrendim... Bu az şey mi?.. Bu birrrr...
Diğer hususlara gelince; inanın, böcek kaygım yok! Ama, hiç kimsenin mahçubiyet ve beğenilmeme psikolojisine düşmesini, yine hiç kimse haklı göstermez!... Bu da, ikiiii...
Ben de bir edebiyatçıyım merak etmeyiniz!...
Kısaca, ben yine duygu, düşünce ve kararlarınızla sizleri başbaşa bırakıyorum...
Site sizin, ben sadece bir misafirim...
Bir fincan kahve ister verir, isterseniz vermezsiniz.. Kırk yıl hatırlanmak için.. Hımmm, ne dersiniz?..
Efendim, hep sağlıkla kalınız!...
bâb_idim
ANSIZIN
Ben konunun mizahi yönü ile değil. Konunun kendisine cevap yazıyorum.
Bu bir bu iki söylemlerle karşı tarafa cevap verme niteliğinizi gözden geçirmekle beraber hâlâ konuyla ilgili söylediklerimi dikkate almadığınızı ve sadece içerisinden kendinize göre uygun cümleleri seçerek konuştuğunuzu düşünüyorum.
Kurul üyelerinden öğretim görevlisinden tutunda başka edebiyat öğretmenlerimiz de mevcuttur. Kurul üyeleri sokaktan seçilen edebiyattan uzak insanlar değillerdir. ( Bu bir )
Ayrıca; madem edebiyat ilginiz var bu bilgilerinizi bu tür çalışmalar yerine hatasını gördüğünüz çalışmaları eleştirerek başlayabilirsiniz. Zira bu daha verimli olacaktır. ( Bu iki )
Ve yine ayrıca; bu site senin benim değildir. Bu site herkesindir. Bu site senin istediğini yapabilirsin gibisinden söylemle ben hiç bir şeye karışmam ama işime gelmediğinde de lafımı söyler çekilirim diyorsanız sizin bileceğiniz bir durum.
Zira çözüm yolları belirtilmiştir. Bundan sonrası değişmeyecek bir gerçektir. İsterseniz bu lafımdan sonra yine istediğiniz ve çözümsüz yerlerine cevap verebilir. Kendinizce farklı yere çekebilirsiniz.
Not: Sinirli, agresif değilim :)
Saygılarımla
babidim
Gereği düşünüldü...
Bana düşen her ne ise yaparım, demiyeceğim!..
Ben, içimdekileri söyledim ve bitti...
Konuşmak istedim ve bir şeyler söyleme hakkımı kullandım... Dediğiniz gibi, işim çok... Vaktim yok.. Yakında çıkaracağım şiir kitabım ve bestelerim ve notaları kitabımın hazırlığı içersindeyim. Ara sıra başımı kaldırıp ekrana bakıyorum, sitelere giriyorum, düşen çenemin tepkilerine yanıt veriyorum.
Çenemi yerden kaldırmaya çalışıyorum..
Sevgili yöneticim, durum bu... Siz, yine bakınız işlerinize. Ben de döneyim işlerime.. Vurdum duymaz da, kırdım duymaz da değilim amma, billahi işim çok..
Sizinle bir konu hakkında böyle uzun uzun Tartışmak(münazara) harikaydı... Değerli seçici kurula da çok sevgiler...
Sevgiyle ve hep sağlıkla kalınız...
Siz, gerçekten hiç sinirli değilsiniz...
Ben de aynı fikirdeyim...
İyi gün dileklerimle...
Hep sağlıkla kalınız!.
bâb_idim
Sabahın en güzel yazısı desem abartmış olmam sanırım...
Harikasın değerli kardeşim hem düşündürdü hem güldürdü ayakta alkışladım serzenişinizi,
Sitenin aktifliğide gün içinde yüzlerce şiir ve yazı ekleniyor.
Doğal olarak bunların tümünün ince bir hassasiyetle değerlendirilmesi tabiyatıyla kolay değildir.
İki satırda olsa yazılan her şiirde mutlaka ki bir duygu akımı vardır.Buda saygı duyulması gereken bir durumdur.
Seçici kurulun hassasiyet gösterip özenle şiirleri değerlendirmesi arzumuzdur.
Hangi dünya görüşünden,hangi siyasi düşünceden olursa olsun yazılan her şiiri kutluyorum ...
Saygılarımla,
babidim
Efendim, teşekkür ediyorum güzel yorumunuz için. Sağolunuz!..
Sağlıkla kalınız..
BÖCEK
Okur da fikrini, söylemez mi? insan.
Söylemeyeceksen, okuma o zaman.
Pike yapıp uçan, nezaketten kaçan,
Uğurunu bilmem, böcektirler inan.
Erdoğan Ayan (eayan) 31.10.2011
Çok haklısınız Güler hanım. Size aynen katılıyorum. Gönlünüze, kaleminize sağlık. Çok beğendim yazıyı. Herhalde hakettim çayı.
babidim
Kahvelerrrr! Var mı isteyen?..
Çok teşekkür ediyorum Erdoğan Bey... Yine güzel bir yorumdu ne yalan söyliyeyim...
eayan
babidim
Giriş sazı ve zemin tamam. Hicâzkâr bir eseriniz oluyor, hadi yine iyisiniz...
eayan
O zaman bugün çaylar olsun bedava.
Okuyup gülmekten kırıldım vallaha.
Sizden gelsin son mısra, bazan diyorlar ya.
Saygıdeğer Güler Hanım, aynı dertten ben de müzdaribim, de ki neden... Hatta bu konuda serbest vezin türünde "ÇÖZEMEDİM" başlıklı bir şiir bile yazdım ve ne oldu biliyormusun? ismini vermiyeceğim bir kişi o şiirime öyle fena hakaret dolu yorum yazdı ki, adeta içim yandı ve anında o kişiyi yasaklı listeme aldım ve bu vesile ile yorum hemen kamufle oldu. Gelelim asıl mevzuya öyleleri var ki şiirimi favori listesine aldığı halde bir yorum yazma zahmetini göztermiyor... Şahsıma soracak olursanız ben yorum yazmayacağım sayfaya asla uğramam, uğrasam bile yorum yazmadan geçmem, çünkü şiiri yazan şairin o şiire göz nurunu ve el emeğini sarf etmiştir, ona bir-iki kelimelik mesela "güzel şiirdi, kutlarım" veya "güzeldi, tebrikler" söcüklerini çok görmem... Şiire yazılan yorumlar şairin emeğinin hakkıdır bence... Sizin daha fazla başınızı ağırtmayayım... En derin saygı ve selamlarımı gönderiyorum size... Esen kalınız efendim.
babidim
mehmet ali unsal
CANIM SIN hoş geldin le başlarım
bak şimdi sen ilaçladım diyorsun ya en çok sana uğruyor bu böcekler vee hakan beye bir çok kişiyede
kim bilir niye
canım ya harikasın sen çok yaşa emi biz böcek için burada değiliz meleğim ya sizler sayfamıza uğrayan gönül dostları yetiyor bize seni seviyorummmmmmmmmişte benim böceğim
babidim
ressam12
burada ne amaçlı bulunuyoruz diye sorsam o da saçma olacak şimdi ...
şikayet etmek kolay da - öneri yok / çözüm yok - ne olacak peki ? nasıl değişecek olumsuz bulduğumuz konular peki ?..
babidim
İyi gün dileklerimle...
Sevgili Güler Hanım, bu soruyu bir de bire bir sorun, telefonda örneğin, mesajlarla falan. Bakın nasıl veryansın ediliyor seçenlere de seçmeyenlere de, yönetimine de...Haklı haksız ayırt etmeksizin hem de.Ama böyle uluorta...En çok konuşanlarımız bile lal olabiliyor:)
Benim uğur böcekleri hakkında hiç bir malumatım yok. Neyle beslenirler bilmem. O yüzden rahatım:))
Aslında Uğur böcekleri, kurdelalar çok da tartışmaya değecek konular değil diye düşünüyorum. Hedef bunlar olmamalı. Ayarımızı da site kriterlerine göre yapmamalıyız. En iyisi yalnızca sevdiğin için yazmak ve okunmak dışında kimseden hiç bir şey beklememek.
Sevgiler.
Aynur Engindeniz tarafından 10/31/2011 11:22:02 AM zamanında düzenlenmiştir.
babidim
Ödüllü şiir yarışmalarında derece alan şiirler bile burada es geçiliyor.. Ben ayıplıyorum doğrusu.. Kimsenin tekelinde değil ödül.. Buraya da yarışma amaçlı girilmedi sanırım Haksız mıyım hanımefendi?.. Sevgimle kalınız!..
Aynur Engindeniz
Aşağıda bir beyfendi kurulun usta ve bilgili kişilerden oluştuğunu söylemiş. Bunu nereden biliyor acaba, bildiğim kadarıyla kurul üyeleri deşifre edilmiyor.
Tekrar sevgiler.
babidim
Hani diyeceksiniz ki, siz almadınız mı böcek, kurdele!? Çoook aldım... Ama, o değil benim sorunum.. Benim derdim, böyle bir uygulamanın kıskançlık, ikilik yarattığıdır... Ben bu nedenle hayıflanıyorum, can arkadaşlarım adına sıkıntım..
Bilmem anlatabildim mi?.. İlginiz için teşekkür ediyorum..
Sevgiyle, sağlıkla kalınız!...
Aynur Engindeniz
Sizi gayet iyi anladım.
Umarım herşey çok daha güzel olur herkes için.
Sevgiler tekrar.
babidim
Aklıma cinlenip ne geldi biliyor musunuz?
Bunlar da (Uğur Böcekleri)siyasetçi mi oldular ne?.
Sanırım parti kurdular da, bize bi farklı bakıyorlar sanırım, hımmm?..
Yalanım varsa, iki gözüm önüme aksın.. Kuşkulanıyorum vallahi..
Ha! Şimdi, haklısın diyenler, parmak kaldırsın.. Ben anlarım...
ALKIŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ ALKIŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ arkadaşım GÜLEREK OKUDUM BU GÜZEL YAZINIZI inan aynı düşüncedeyim defalarca yazdığım halde yine aynı değişen bişey yok bitanem çok güzel şiirlerin böcek almamsı benide üzüyor daha puanlama bile yapılmadan alınan ugur böceklerini görüyorum ve hocalarımın adına ben üzülüyorum haklısın arkadaşım ellerin yüreğin dert görmesin bu güzel yuazı için çok teşekkür ederim sevg,i çiçekleri bıraktım nadide sayfana hoşçakal
Uğur böceğinin ne zaman geleceği belli olmaz,
Gelse bile konar kalkar konar kalkar sürekli durmaz...
Seçici Kurul da uzman bilgili arkadaşlarımız var,
Ehhh ellerinde sınırlı böcek ne yapalım bu kadar...)))))
HakanKURTARAN
Tebrik ederim Değerli Üstadem..
Doğru sözün karşısında susulur.