- 806 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sen&Ben
bugün işte bugün anladım o tükenmez sonsuz aşkının eridiğini.
Kabul etmesende görüyorum ...
umursamamandan biliyorum sözlerinden hissediyorum beni anlayamayışından seziyorum.
aşk vardı hayatta ve ben bilmezdim senden önce şimdiyse insanın nefesi kesiliyo.
haketmedim ben bunları o hakaretleri haketmedim.
bana bunları söyleyebilecek son insanlardan sandım yanıldım.
hep dediğim gibi fazlaydın bana.
aldın kanatlarınla uçurdun sonra en tepeden aşağı bıraktın.
çakıldım ama sana yetmedi ezmen gerekliydi defalarca onuda yaptın hep yalvardım o taş kalbinin en içi yumuşacık sandım sadece gururdan sinirden bu . yaptıkların sandım sen gene umursamadın .
acımadın.
bi senin canın yandı sandın.
aşık insan sevdiğini düşünmezmi? neydi bu aşk ne? ben o kadar içtendim ki seni severken sense beni yalancılıkla suçladın.
ömrümde hiç bu kadar ölümü istemedim.
ben bunları haketmedim.
3 günlükte aşk 5 günlükte aşk 1 yıllıkta aşk 10 yıllıkta aşk 50 yıllıkta aşk.
acı aynı acı.
neye ağlayayım ben .
böyle bırakıp gidişine mi.
hakkamda düşündüklerine mi.
bana inanmayışına mı.
sensiz yaşamak zorunda olduğumamı.
sensiz olamayacağını bile bile nefes almaya çalışmama mı.
biz . ayrılmazdık bitmezdi tükenmezdi sonsuzdu.
şimdi ne oldumerak ediyorum hiç için yanacak mı?
bana yaptığın haksızlığın farkına varacak mısın?ben gerçekten gözünde neyim?
çok tartıştık bugüne kadar ama artık çok farklı artık hissetmiyorum sıcaklığını.
ne yapmak istediğini hele hiç bilmiyorum.
yastığa başını koyduğunda kafan rahat . mı? bana iğrenç iftiralarda hakaretlerde bulunup çekip giderken sonunu düşündünmü? ben düşünemiyorum artık .
sanal aşk yoktur diyenleri utandıracaktık noldu sen daha bana yaptıklarından utanmıyorsun noldu?
sen adamdın noldu? bırakmazdın bensiz yaşamayı düşünemezdin noldu?
hangi tenler vazgeçirdi? git uzaklaş çık hayatımdan aklımdan kalbimden .
böyle zamanlarda keşke diyorum keşke sevmeseydim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.