- 1626 Okunma
- 11 Yorum
- 0 Beğeni
TOP SİZDE...
“Başbakanlığın 28 Ekim 2011 tarih ve 2011/19 sayılı genelgesi gereğince; 23 Ekim 2011 tarihinde Van ili ve çevresinde meydana gelen deprem felaketi nedeniyle 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı kutlama törenleri sadece çelenk sunma ve valilik makamında tebriklerin kabulü şeklinde icra edilecektir. Tören geçişi ve diğer faaliyetler iptal edilmiştir.”
…/…
28 Ekim 2011 Cuma
Ekonomi Bakanı Zafer Çağlayan’ın oğlunun düğününe siyaset, sanat ve iş dünyasının tanınmış isimleri akın etti. Birçok davetlinin katıldığı düğünde, yoğunluktan dolayı trafik felç oldu.
Ekonomi Bakanı Zafer Çağlayan’ın oğlunun düğününe siyaset, sanat ve iş dünyasının tanınmış isimleri akın etti. Birçok davetlinin katıldığı düğünde, yoğunluktan dolayı trafik felç oldu. Genç çiftlere gönderilen çiçekler, otele çıkan yolun kenarına döşendi.
Ekonomi Bakanı Zafer Çağlayan’ın oğlu Çağan Çağlayan, İşletme mezunu Kübra Ece ile dünya evine girdi. Sheraton Otel’de düzenlenen görkemli düğüne, siyaset ve sanat camiasından birçok ünlü sima katıldı. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, TBMM Başkanı Cemil Çiçek, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, bakanlar ve birçok milletvekili de Bakan Zafer Çağlayan’ı mutlu gününde yalnız bırakmadı. Düğünde genç çiftlerin nikah şahitliğini ise Cumhurbaşkanı Abdullah Gül ile Başbakan Recep Tayyip Erdoğan yaptı.
Düğünde göze çarpan en büyük ayrıntı ise, genç çifte gönderilen çiçeklerin çok olmasından dolayı otele çıkan yolun kenarına döşenmesi oldu. Ünlü sanatçı İbrahim Tatlıses de düğüne özel üzerinde ’İbrahim Tatlıses’ yazan bir çiçek gönderdi. Düğüne olan yoğun ilgiden dolayı otele çıkan yollarda trafik felç olurken, birçok bakan da yoğunluktan dolayı otele aracından inip yürüyerek ulaşabildi.
Düğüne Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, eşi Emine Erdoğan ile birlikte katılırken, Cumhurbaşkanı Abdullah Gül ise düğüne Başbakan Erdoğan’dan sonra katıldı. TBMM Başkanı Cemil Çiçek düğüne sonradan gelirken, Cumhurbaşkanı Gül ise düğünde yaklaşık yarım saat kaldıktan sonra otelden ayrıldı.
Düğüne katılan davetliler arasında yer alan ünlü sanatçı Safiye Soyman ile beraberindeki Faik Öztürk ise düğünün yapıldığı otele gelişinde gazeteciler espiri yaptı. Trafikten dolayı uzunca bir yol yürümek zorunda kaldığını belirten Faik Öztürk, cebinden çıkardığı bileziği gazetecilere göstererek, bilezik takmak için geldiklerini söyledi. Öztürk çıkışta ise yine espiri yaparak, "İçerde yemekler bedava" dedi. Düğün sonrasında ise yoğunluktan dolayı trafik felç olunca, davetliler de otelden ayrılmakta zorluk çekti.
…/…
BİZE DİYORLAR Kİ VAN DA DEPREM OLDU, 24 TANE ŞEHİT VERDİK; CUMHURİYET BAYRAMI’NI KUTLAYAMAZSINIZ... KENDİLERİ DÜĞÜN, DERNEK KURUYORLAR… BU NE PERHİZ, BU NE LAHANA TURŞUSU? KİME YAS? KİME ŞENLİK?
Hiçbir art niyetsiz, soruyorum. Sadece soruyorum… Kimin için YAS, kimin için EĞLENCE?
Varsa bir terslik, bu sorumda; silin gitsin bu yazıyı.
Sildiyseniz; demektir ki zülf-ü yâre dokundu. Yani ben, haklıyım…:-)
Silmediyseniz; demektir ki yine ben haklıyım. Doğru konuşmuşum…:-)
Sevgilerim, hepiniz için.
Eser Akpınar
30.10.2011
İzmir
YORUMLAR
Her iki haklılığını sonsu kere destekliyorum...Bunlar tavşana kaç,tazıya tut diyenler güruhu...selamlarımla çok anlamlıydı...
Eser Akpınar
Desteğiniz güç verdi...Saygılar, selamlar..
Eser Akpınar
Saygılar, selamlar.
Eser Akpınar
İyi Geceler Eser Hanım,
Siz, Ege'nin efe bir kadınısınız. Sanırım başka söze gerek yok.
Saygılar.
Eser Akpınar
Saygılarımla.
KUTLU OLSUN
Biz kurduk siz yüceltin,
Atamızdan vasiyet
Sunulmuş en büyük nimet,
Hayattaki fazilet,
Yaşattık, yaşatacağız
illaki cumhuriyet............diyoruz diyoruzda.....durup kalıyoruz.....duyarlı kaleme selam.....
Eser Akpınar
Teşekkür ederim, Tacettin Bey...Saygılarımla, her zaman...
Bence düğünler de böyle hassas bir dönemde yapılmamalıydı. Teşekkürler Eser Hanım. Sevgilerimle.
Eser Akpınar
Teşekkür ederim, Aysel Hanım. Sevgiler.
Eser Akpınar
Saygılar, selamlar.
Her Halükarda sen haklısın sevgili Eser,
tebrik ederim duyarlılığını ve araştırmacı ruhunu
sevgiler
Eser Akpınar
Sevgiler, arkadaşım...
Eser Akpınar
Teşekkür ediyorum, Ayşe Hanım. Sevgilerimle.
Eser Akpınar
Sevgilerimle...