- 1210 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
CUMHURİYET BAYRAMI KUTLAMALARINA GÖLGE DÜŞTÜ...!!!!!
Bu sene CUMHURİYET BAYRAMI KUTLAMALARINA GÖLGE DÜŞÜRÜLDÜ....!!!!!
O kadar kızgınım,o kadar üzgünüm ki,anlatamam....!!!!Televizyonlarda ,hükümet yetkililerinin bayram resepsiyonları ve kutlamalarını" bu yıl iptal etttik" söylemlerini duyunca çıldırdım adeta..Ben bir Atatürk ve Cumhuriyet öğretmeniyim...Bana öğretilen ve sonradan kendi çabalarımla öğrendiğim ilkeler ve devrimlere ,Cumhuriyete ve Atatürk’e sahip çıkmak benim görevim...Ne demek efendim ,iptal ediyoruz...Onca şehidimizi ve depremzedemizi toprağa verdik..Bütün bunların sorumlusu Cumhuriyet veya Atatürk değil ki....Sorumlusu ülkemizi yönetenler...Deprem ve terör ülkesiyiz,nice felaketler yaşadık ve hiç birinden ders almadık..Sadece başsağlığı dilemekten başka bir şeyde yapmadık...İşte aynı felaketleri yine yaşadık,yine çuvalladık..Organizasyon bozukluğu ve emniyet tedbirleri sıfır...Talan ,yolsuzluk had safhada....İnsanlar yine perişan...Çektikleri acılar had safhada..!!!! Biz ne yapıyoruz,törenleri iptal etmekle meşgulüz...Ama yabancı ülke resepsiyonları ,açılışlar,televizyonlarda eğlence,kadın proramları,abuk subuk yayınlara devam....Bu nasıl anlayış cumhuriyetin kuruluşundan bu yana hiç olmamış bir şekilde törenleri iptal ediyorsunuz...Deprem ve terör bölgesindeki talanı-yalanı iptal edin de görelim...
Geçenlerde telefonum pin kodunu unuttuğum için bloke oldu.Adını vermek istemediğim GSM bayisisne gittim..Çalışanlar sağolsun olayı çözdüler..O sırada içeri bir bey girdi..Belli ki,tanıdıkları birisi ki,şakayla "bayram tatili ,niye açtınız,ceza yazıcam " diye çalışanlara takıldı..Herhalde resmi de bir görevi var..Sonra şaka canım,ne cezası,dedi.".Zaten törenler iptal edildi,iyi de oldu " dedi ve ben bunları duyunca,sanki kan beynime sıçradı..Zaten törenler iptal edildiğinden bu yana kızgınlık var..Hemen adama "bu yapılana nasıl sevinebiliyorsunuz,siz bu cumhuriyetin kazanımlarından faydalanarak yaşayın,sonra da böyle konuşun " dedim..Adam "bence olumlu ve büyük bir adım,kimsenin cesaret edemediği"demesin mi..Ben de sinir minir kalmadı...Gözlerimden ateş fışkırdı adeta..’!!! Nasıl bir adım böyle,nasıl bir vatandaşsınız,bu kadar cumhuriyet düşmanlığı olur mu? vs....saydım....ve çıktım,ordan.Gerçekten acaip gerilmiştim..En çok da beni üzen ne biliyor musunuz arkadaşlar:Cumhuriyet Düşmanlarının bu kadar cesaretli ,pervasız konuşmaları ve çoğalmaları..Bu terör den daha tehlikeli bence..Tarikatlar iyi çalışmışlar demekki...On senedir de bunlara verilen primle iyice azıttılar...Kurtuluş savaşında ve Çanakkale’ de dökülen kanlar,verilen şehitlere yazık olmuş diyorum..
Biz eğitimciler olarak da görevimizi iyi yapamamışız demek ki,yazıklar olsun..Bize de ,törenleri iptal edenlere de..
HERKESİN CUMHURİYET BAYRAMINI KUTLAR;KURULUŞUNDA EMEĞİ GEÇEN ATATÜRK’E VE SİLAH ARKADAŞLARINA....ŞEHİTLERİMİZE, ALLAHTAN RAHMET DİLERİM...ONLARA OLAN BORCUMUZU ANCAK, CUMHURİYETE VE ATAMIZA SAHİP ÇIKARAK ÖDEYEBİLİRİZ...
SEVGİYLE KALIN....CUMHURİYETLE KALIN
YORUMLAR
yalan söylüyorsunuz çünkü ilk defa ertelenmedi törenler 99 depreminden sonrada ertelendi bizzat ordunun isteği ve ecevitin genelgesiyle...işinize gelmedi mi buna cevap vermek...gelmez değil mi bunu görmezsiniz çünkü derdiniz iktidara sövmek...hazmedemiyorsunuz yüzde elliyi...
kullandığım uslup yanlışmış...siz önce astığınız yazıdaki usluba bakın...tanımadığınız insanlara vatan satan adam muamelenize bakın yazdığınız ucuz cümlelere hakaretlere bakın...
bana Ata bırakmadı aydınlatma sahiplenmeyi ortaasyadan beri gelen atalarım bıraktı mantıklı olun biraz ...Atatürke kadar sahiplenilmiyormuydu vatan...bu mantığınız Atatürke zarar veriyor...ki o Atatürk kendi atalarını sahiplenen mantığı sağlam düşüncesi sağlam biriydi...benim tek bir ideolojim yok hatta ideolojiler sizin gibilerin elinde at gözlüğü olduğu için ihtiyacım da yok
ben ülkemi inancımı atalarımı Atatürkü seven fikri hür vicdannı hür biriyim...
takıyyeci ve sahte dinci mi !!! ağzınızı silin de salyalarınız akmasın üzerime cümle cümle...hırsınızdan kudurmuş halde tanımadan etmeden ilk yazınızdan beri saldırıyorsunuz...neleri benimseyip benimsemediğimi ben bilirim çamur atmayın siz önce gidin cumhuriyet ve türk düşmanı it apoyu asmayan asamayan abd başkanının önünde el pençe divan duranlardan hesap sorun...evet osmanlıyı seviyorum selçukluyu seviyorum uyguru göktürkü seviyorum onlar benim tarihim neden inkar edeyim onlar benim gururum şanım değerim soyum sopum...yaşadığım toprakklarda akla mantığa ters olmayan herşeyi de benimsiyorum ve çok şükür de saygılıyım...
ülke elden gidermiş...satılmışmış...sizin ağlak cümlelerinize mi inanacağım sizin takip ettiğiniz haberlere gazetelere mi inanacağım sizin gibi tek kanaldan mı besleneceğim
çok şükür ülkem ne satıldı ne göçtü ne bitti ne tükendi
88 yıl değil 1088 yıl daha ayakta durur merak etmeyin....sadece ağlamayı vatan haini üretmeyi kesin yeterli...
Râzı tarafından 10/31/2011 6:55:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
gonulbeyan
Altından kalkamayınca çamur atma sizde var...Her zaman da sizin zihniyet aynı oyunlarla iş başına geldi..lütfen muhatabım değilsiniz,bir daha yazmayın..
Ben sizi ilgilendirecek şeyler yazmadım..Neden gocundunuz ki...!!!!
CEVAP YAZMAYIN...
yalan söylüyorsunuz ve bilmeden konuşuyorsunuz çünkü olaya ideolojik bakıyorsunuz iktidara olan kininiz gerçekleri görmenizi engelliyor ...
99 depreminde de ordunun isteği ecevitin genelgesiyle törenler iptal edilmişti yine bu bayram olduğu gibi anıtkabire çelenk ve tebriklerin kabulu ile bayram kutlanmıştı...hemde depremden bir kaç ay sonra iptal edilen törenlerden bahsediyorum...anlatabildim mi...
ecevit yapınca sus kalın başkası yapınca kininizi dökün ortaya bu ne sahici yaklaşım böyle....
üç beş şakşakçı da alkışladı yazınızı diye gerçekleri saptırmaktan da mı çekinmiyorsunuz...yalanlarınızla ve Atayı bile kendi kininize ortak etme çabanızla ne yapmaya çabalıyorsunuz
çekin ellerinizi Atanın üzerinden Onun sizin gibi adını kullanan sahte sevgi dolu insanlara ihtiyacı yok...
Râzı.
insanlar sizin gibi düşünmüyor diye Atatürkü sevmeyen gerici yobaz cahil ilan etmekten vazgeçin...
Ata sizin babanızın malı değil...kullanıma açık bir isim hiç değil...yeter artık...
gonulbeyan
Öncelikle kullandığınız uslüp yanlış...Neden;beni tanımıyorsunuz yalan söylediğimi nerden biliyorsunuz? İdeolojik bakan sizsiniz.Çünkü olaya ideolojik bakıyorsunuz...Sizin düşüncelerinize ters olduğu için böyle yazıyorsunuz..Kimsenin alkışına,şakşakına ihtiyacım yok,beklentim de yok..Ben bir eğitimci olarak,ATAMIN bana bıraktığı aydınlatma ve sahiplenme sorumluluğunu yerine getiriyorum...Zaten ideoloji falan da kalmadı..Siz hangi yıllarda kaldınız..Tek bir ideoloji var o da;ATATÜRK'ün İDEOLOJİSİ dir..Sizler gibi düşünen ( takiyyeci ve sahte dinciler,) ve şirk yapanlar Atatürk 'ün ve kurduğu Cumhuriyetin kurum ve kurallarını hala benimsemediniz..Hala Osmanlı zihniyetiyle hareket ediyorsunuz..O nedenle de sizin zihniyetinizin uzantısı olan şu an ki,hükümette ülkeyi bölünme noktasına getirdiler...Vatanın bölünmez bütünlüğü maddi -manevi tehlikededir...Bu ülke elden giderse ,hep birlikte batarız..İyi düşünün ,yanlış şeyler yazıp konuşmayın....İnsanların hatalarını anlaması da bir erdemdir...
Hoşçakalın
1071 den 2011 e gelene kadar nice kara gölgeleri tarihe gömdü TÜRK DEVLETİ...
Kalemine yüreğine sağlık değerli hocam,
Tebriklerim sonsuzzzz...
Cumhuriyet Bayramımız kutlu ve mutlu olsun dünya varoldukça inşallah...
Selam saygı sevgi ve dua ile ellerinizden öperim değerli hocam...
Her zaman ALLAH'a emanet olmanız dileği ile...
gonulbeyan
güzel ve özel bir yorumdu..Çok teşekkür ederim..Ben de gözlerinizden sevgiyle öperim...
Allah'ım, Aklımı Koru!!!
Ben de şaştım; Cumhûriyet Bayramı törenlerinin iptal edildiğine !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Efendim, diyeceklerim fazlası sayfamda... lûtfen buyurunuz:
http://www.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=86616
Teşekkür ve Saygımla Selâm ederim...
"SEVGİYLE KALIN....CUMHURİYETLE KALIN"gonulkaynar
kadiryeter Kadir Yeter.
30.10.2011- TRABZON.
w.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=86696
gonulkaynar
kadiryeter
GÖNLÜNE VE ELİNE SAĞLIK...
SELÂM EDERİM.
kadiryeter