- 1835 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
ATA'YA MEKTUP.
ATA’M, TÜRK MİLLETİ OLARAK; SENİN ADINA, CUMHURİYET DÜŞMANLARINA HAKKIMIZI HELAL ETMİYORUZ! CUMHURİYET İLE GİZLİ HESAPLAŞMALARI OLANLARA VE CUMHURİYETİMİZİ İMHA ETMEYE ÇALIŞANLARA HAKKIMIZI HELAL ETMİYORUZ! ATA’M, SENİN VE KAHRAMAN ASKERLERİNİN İNSAN ÜSTÜ MÜCADELELERLE BİZLERE BIRAKTIĞIN CUMHURİYET, DEMOKRASİ, ÖZGÜRLÜK, MEDENİYET, BARIŞ, BİRLİK BERABERLİK VE BIRAKTIĞIN BÜYÜK ESERLERİ YIKARAK; YERİNE: GERİCİLİK, ESARET, BÖLÜCÜLÜK, KARDEŞ SAVAŞI, YOKLUK GETİRMEK İSTEYENLERE HAKKIMIZI HELAL ETMİYORUZ!
BÜYÜK ATA’M, DÜNYANIN TAKTİRLE VE ÖRNEK ALARAK, DERS KİTAPLARINDA OKUTTUĞU İLKE VE DEVRİMLERİNİ SENİN KURDUĞUN CUMHURİYETTE YIKMAYA, SENİN ADINI DAHİ TAHAMMÜL GÖSTERMEYEREK YOK ETMEYE ÇALIŞANLARA HAKKIMIZI HELAL ETMİYORUZ!
YİĞİT ATA’M, BU ÜLKEDE SENİN ESERİN İLE ÖZGÜR YAŞAYAN; HAİNLERE, BÖLÜCÜLERE, YIKICILARA, SATILMIŞLARA, VURGUNCULARA, TALANCILARA, HESAPLAŞMA PEŞİNDE KOŞANLARA SES ÇIKARTMAYAN, SESSİZ KALANLARA DA HAKKIMIZI HELAL ETMİYORUZ, ETMEYECEĞİZ!
KAHRAMAN ATA’M, SENİN ESERLERİNE SAHİP ÇIKAMADIK! SENİN BİZLERE SUNDUĞUN ÖZGÜRLÜĞÜ, MEDENİYETİ, REFAHI CUMHURİYETİNDE KORUYAMADIK SANA VE EMANETLERİNE SAHİP ÇIKAMADIK... BİLİYORUM, SENDE BİZLERE HAKKINI HELAL ETMEYECEKSİN. BİZLERİ AFFET ATA’M!!! Ali BEKTAŞ 30 Ekim 2011/Ankara
YORUMLAR
ÇOK TEŞEKKÜRLER SN.Dr.ALİ BEKTAŞ bey.ef.
METNE SÖYLEYECEK OKADAR ÇOK ŞEY VAR Kİ....
ANCAK,BU TÜR YAZILARA,ŞİİRLERE VE SÖYLEM-
LERE KARŞI BENİM AKLIMA HEP ŞU SORU TAKILIR:
( ÜLKEN İÇİN SEN NE YAPTIN ?..) YA DA ( SEN ,SANA
DÜŞENİ LÂYIKI VEÇHİLE YAPTIN MI?..)
".Suçumuz büyük.." DEMİŞ SN.AHMET BEYEFENDİ.
EVET HERBİRİMİZİN SUÇU BÜYÜK..BENİM GİBİ (59)
YIL ÜLKESİNE HİZMET ETMİŞ,VERGİSİNİ ÖDEMİŞ
(80)LİK İHTİYARIN DAHİ..SEVGİLER,SAYGILAR ..
dr.alibektaş
Anlamlı yazınızı beğenerek okudum. Herşeye rağmen;
BİZ, TARİH’DEN YADİGÂR, YILDIRIMLAR YARATAN BİR IRKIN TORUNUYUZ.
BİZ, CEHENNEMLER KUDURSA, BU CUMHURİYETİN ÖLMEZ BEKÇİLERİYİZ.
BİZİ TANIMAYANLAR VE UNUTANLAR TARİHE SORSUN. BİZ ÖLMEZ TÜRK’ÜZ.
BİZ, BU VATAN İÇİN BİR ÖLÜR BİN DİRİLİRİZ, BİZ MUSTAFA KEMALLERİZ.
Duyarlılığınız sebebiyle sizi kutlar, saygılarımı sunarım.