- 1260 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Irkçılık LANETİ!!!!
Irkçılık hastalığı ne vahim bir hastalık?
Bir ırka bir soya mensup olabilirsin, ancak onunla övünmek ne kadar doğrudur?
Her insan, Yüce Yaratıcı’nın nuruyla harmanlanıp, yer yüzüne sınanmaya gönderilir. Her birey, her nefis imtihan olacaktır, yine her nefis ölümü tadacaktır!
İnsanlar, doğumlarında ELLERİNDE OLMAKSIZIN bir ırka mensup olurlar. Buna doğumlarında karar verebilmeleri mümkün değildir.
Peki size ve ırkçılık derdindekilere sormaktayım; insan elinde olmadan gelişmiş bir şey ile gurur duyabilir mi? "Ben Türk olmaktan gurur duyuyorum!" tamam eyvallah bunu bir armağan sayabilirsin ama hangi hakla gurur duyarsın? İnsan, kendi yaptıklarıyla, kendi emekleriyle başardığı bir işten gurur duyar. Peki Voltaire ne der bu konuda? "KÜÇÜK İNSANLARIN,BÜYÜK GURURLARI OLUR!"
Gelin ırkçılığı dinimiz açısından değerlendirelim. Kainatın Efendisi (SAV) buyururlar ki; "ACEM’İN ARAP’A; ARAPI’IN İSE ACEM’E BİR ÜSTÜNLÜĞÜ YOKTUR!" gayet açık bir buyruk. Soy üstünlüğü taslamak dinimizce lanetlenir! Üstünlük yalnız takvada olur. Unutmayalım ki biz her hangi bir soyu aşağılarsak (Ha şa) Yüce Yaratıcı’nın yarattığı bir varlığı aşağılarız! Ne der bu konuda Yunus Emre " YARATILANI SEVERİZ, YARADAN’DAN ÖTÜRÜ..."
Tüm mahlukat, Yüce Rabbimizin bir eseridir. Bırakın doğayı, insan oğlu daha kendini tam manasıyla çözümleyememiştir.
Bu zor zamanda ne koşul olursa olsun; MİLLET DEĞİL, VATAN birliğini önde tutalım.
Ahmet Furkan YILDIZ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.