- 836 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BU NASIL DÜNYA...?????
Günlerdir ;yaşanan olaylar ( teröre kurban verdiğimiz şehitlerimiz,Van’da meydana gelen deprem ve kaybettiğimiz onca insan...) o kadar içimi acıttı ve canım yandı ki,yoruldum artık...!!!! Canım hiç bir şey istemiyor...Sanırım birçoğumuz da aynı duyguları hissediyoruz..Ama komik olan ne biliyor musunuz??? Medyanın gündemine bu yaşanan vahim olaylar sadece haberlerde geliyor..Diğer zamanlar,mesela gündüz...!!!! Sanki hiç bir şey olmamış gibi,kadın ve evlilik programları,abuk subuk filmler,eğlenceler...vs...Ne duyarsız bir medya...Sadece para toplamakla işleri bitiyor mu ????Sosyal medyanın bu topluma karşı sorumlulukları vardır...Olayları gerçek ve yalın bir şekilde anlatarak halkı bilgilendirmek gibi....Ama bu arada atladıkları bir şey var ki,Deniz Feneri davası....Bu felaketler en çok da bu dava ile ilgili olanların ( içinde milletvekili,Deniz Feneri Yönetimi ve Başkanı ,birçok üst düzey bürokrat ve hatta hükümet kadrolarından bir çok kişi ) bu davadan adeta tereyağından kıl çeker gibi sıyrılmaları,bu davanın üstünün örtülmesi...Bu davanın ,deprem ve şehitlerin gölgesinde çarçabuk kapatılması vahim bir olay ,hukuk adına da,milletin vicdanında yaratacağı güven bunalımı adına da.....
Gerçekten üzgünüm...Adalete,kanunlara duyulan güvenin sarsılması,toplumda yaratacağı sarsıntı,depremle dahi ölçülemez...!!!
İnşallah halkımız bir gün ,iş işten geçmeden bu gaflet uykusundan uyanırda gerçekleri görür,ona göre sorumluluklarını yeniden kazanır..
Başka ne diyebilirim ki...!!Bakmakla görmek arasındaki farkı anlamayanlara;BAKMAYI DEĞİL,GÖRMEYİ ÖĞRENMELERİNİ TAVSİYE ETMEKTEN BAŞKA.....!!!!
SEVGİYLE KALIN
YORUMLAR
üzgünüm..
Duyarlı yüreğinizi kutlarım.Allahım bir daha böyle acılar yaşatmasın
saygılar..
gonulbeyan
sevgiyle kalın