- 915 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Şehit Cenazeleri...
20 Ekim 2011 günü bir Şehit defnettik. Güzel başlayan, okunan Kur’an’ın huşu içinde dinlendiği bir merasimdi.
Cenaze katafalkta, etrafında tel örgü olan mehmetçikler, hemen ardında biz sade vatandaşlar kadınlı erkekli. Ve her zaman olduğu gibi bir kaç kendini bilmez provokatör. Şehit cenazesi ya il milletvekilleri ile o ilin mensubu birde Bakan var.
Şehit naşı ortada iken ver yansın edilen küfürler. Küfrettiği kişi bu milletin oy verdiği siyasiler. Üstelik iki kişiden birinin oy verdiği siyasi görüşten. Yıllardır Milliyetçi çizgide olan ben utandım. Çünkü töremizde başımızdakilere itaat var.
Olmamalı diyorum. Orada bulunan haziruna da, şehitede saygısızlık görüyorum tüm bu olanları. Olmamalı, olmamalı... Saygımla...
YORUMLAR
Bedettin kardeş bu yazıyla oldukça fazla kişinin hislerine tercüman olmuşsun ( Ben dahil ). Ben bu gibi tiplere '' Şehit cenazesi başında kayıkçı kavgası yapanlar '' diyorum. Yüzlerindeki maske ister milliyeçilik, ister sosyal demokratlık, isterse din olsun. Maskeyle dolaşan insanlar maskeleri çıkarıldığında çırıl çıplak kalıyorlar. Haa utanıyorlar mı çıplak kalınca? Utanmıyorlar. Utanmayacaklar da . Tek söylenecek söz var: '' Allah ıslah eylesin ''
Bedrettin Naim Arslan
trafikte saygı var mı...alış veriş kuyruğunda...normal rutin sıradan basit işlerimizde.... Cenazeler olmazsa nasıl provokasyon olur...söyleyecek sözü-fikri-icraatı-icadı-zerrece hayrı olmayanların bulduğu tek yaşam kaynağı slogan atmak sonra kenara çekilip iki yüzlülüğün tüm nimetlerinden faydalanmak...
toplum inançtada-milliyetçiliktede-sözde sosyal demokrasidede yalancı ve sahtekar...birazcık deşelesen anında itiraf eder...
bunu herkes bildiği için, en kolay olan magazinsel yaşamdan taviz vermeden tembel ve üfürük hayatımıza ara sıra gazını alacak sendromlara sarılmak..sonra 1 hafta untmak..sonra en fazla 10 gün sürecek yeni bir gündemin magazinine kuru gürültü sağlamak...