YALNIZ...
yalnızım kendi başına....düşü puslanmış dili kilitli....labirentim içinde çarpıp duvara ,ölü dualar görüyorum....hançer yıldızımı bile bıçaklamış ağlamak yasak sadece yastıkta boğulma ninnisiyle terennüm...akşamları neylersin dediklerinde: ölürüm ölürüm sabaha canlı kalmak için.... işte, yorgunum mezarımı kazmaktan bıktım artık...kırlangıçlara inanıyorum artık rüzgar artığı kanat çırpınışlı olanları ..ve eylülde mutlu onlarda benim gibi..biliyorum ..kaçkere düştüm ranzamdan ,çelmeleyen ,ceplerime bulutsuz gökyüzü koyan şu arsız it dişli sevdamdamdan...bırak artık ya kendini şu denize sobeli rüzgarla esrikliğe ve tabanı çöl kusmuğu ayaklarınla bırak.. inandıklarımın hiç birine kulak asmayacağım çünkü benden aldıklarını öldürüp getirdiler..bir parça dağıttım kendimi --küllerim gölgesi mavi deniz artığı ve sevdiğim bana taş atar penceresi ahkam zulası....dağlar dağlar verin bana ölülerimi verin ki son kez onlara ipek denizinden bir gülücük dikeyim...şafağı unutmayın ,saklıdır ellerimde intihar aynalı gerçeği , bize yalan söyler çünkü intiharın cenneti bilirim .....değişmez siyaha hep siyah diyen diller yapmacık medcezir dilenirler ay dan ,geride kendi cesedlerinden kurmalı baykuşlar tepeler fesad başlarını ...sonsuza nefes kadar yakındırlar ve canları sıkılmaz büküldüğünde bilekleri.gölgelerini bile sattılar güneşe tıpkı terlerini yağmura ve samimiliklerini de eski adem ve havvalarına sattıkları gibi ...anlayacağın merhem ölüye yaramaz çünkü aşk -dedikodu çünkü aşk dağa varamayanların türküsü be akılsız başım ah...sen nereye geçmek istersin kayığın delik dokuz yerinden, kıyı cebinde taşır denizi vermez geçidi ve batarsın ....deli başlı nereye koşarsın ayakların mı var niye ayakların birbirine dolaşır rüyası görürsün be akılsızım.kahır suyunda yüz yıkanır mı hiç aldanma be akılsızım...biz ayışığında büyümeyen aşktık mavisi ışkınlamaz denizin, ne oldu ki ümitlendin gülüşler mi ayılttı seni aldırma kapısı çalınmayan öksüz açlığıyız be hey viran sesli şarkı neye kendi kendine çalarsın seni dinleyen yok ki hiç bırak artık.. serçe bestesine batmış gülüşlüm bırak... seni ayakta öldürürler mezarda diriltirler aldanma sıcak yuvana, ince parmaklı dokunuşlara aldanma sen yalnızsın içi boşaltılmış gecen gündüz numarası yapar ve sen ademsin şahdamarına taze bir ölü kederi boşaltılmış sen bedava gülücük satsan ne olur bırak düşlerin sahte gerçeğin düş.....
YORUMLAR
...değişmez siyaha hep siyah diyen diller yapmacık medcezir dilenirler ay dan ,geride kendi cesedlerinden kurmalı baykuşlar tepeler fesad başlarını
...
serçe bestesine batmış gülüşlüm bırak... seni ayakta öldürürler mezarda diriltirler aldanma sıcak yuvana, ince parmaklı dokunuşlara aldanma sen yalnızsın içi boşaltılmış gecen gündüz numarası yapar ve sen ademsin şahdamarına taze bir ölü kederi boşaltılmış sen bedava gülücük satsan ne olur bırak düşlerin sahte gerçeğin düş...
içim onlarca çığlık attı okurken, hissettiklerimin kelimesi yok sanki, bulamıyorum...
Son zamanlarda okuduğum en mükemmel yazıydı,paylaşıldığı için sonsuz teşekkürü hakeden...