- 1037 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
SüsLü YaLanLar
Süslü yalanlar..
•Süslü YaLanlar…!
•Bu gün seni andım .. Seni düşündüm.. sanmaki seni sevip özlediğim için( ..Hayır..)
•Bana yapdığın onca şeyden sonra bunu hakediyormuydunkii..!!! (Hayır)
•Bu kadar olmaz denilen beni benden alan o süslü yalanlarla beni kandıramasın..
•Tekrar tekrar inandıramssın.. !
•Güzel başlamıştı Oysaki .. Bana benim diyen beylik tümcelerim olmuştun..
•Oysaki bana sölediğin o eksik yalan sözler, sevişler bu kadar acıtmadı içimi ..
•Kurduğum hayalleri yıkacağın aklıma bile gelmezdi.. Neden .. Neden..
•Sevişlerin yaLan Sözlerin yalan. Duyguların yalan ..Kısacası hayatın yaLan..SevgiLi..
•Vazgeçdim kendimden .. kendimden deil aslında sana inanmakdan…
•İnanmak isterdim .. Sevmek ölesiye sevmek bağlanmak Tutku ile aşk ile ..
•Tüm Lugatlarımda Sen Ol isterdim..
•Olmadı işte burdada yanlış yapdım .. Yapamadım yine başaramadım hayata tutunmayı..
•Bana bırakdığın tek şey insanlığım şimdi..
•Kolaysa onuda al benden.. Alamassın.. onuda süslü yalanlarınLa..
•Sölenecek çok şey var Sevgili.. ama susuyorum ..Korkmuyorum senin o zehirli sözlerinden ..
•Seni sana yaptıklarını Allaha havale ediyorum..
•Gün gelirde .. o süslü yaLanlar senide bulur diye..
•Hayat işte… yapana Deil yapmayana oluyor Olan.. SevgiLi..
sema polat (semaa1981)