- 674 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
___BIRAKMA!_
Hayat..iki hece duyulan duyulmak istenen gerceklerin gercek yüzünü gösteren bazen de aldanışların sebebi aslında.her gecen gün daha ilerliyor zaman..ben göremiyorum sonumuzu.ya da düşünmek istiyorum da beceremiyorum.çok soru sordum kendime .kim bana ne vaad edecek?kim bana gecen günlerimi geri verecek.peki peki kaybedilen zamanımı!kiö onları geri verecekte bende gercekleştirecegim hayallerimi.anlamlı bakıyor gözlerim hayata .bir gün hayatıma biri girip mum yakıyor ve o mumu istedigi zaman söndürüyor.peki ne bu adaletsizlik,neden bu izin verişlik??hayır artık olmayacak.ne hayatıma gir bir mum yak ne de bak gözlerime..üfle ateşimi nefesini o serin esintisiyle.dur artık zamaaaann!ben ne yaptım da bu kadar hızlı geçiyorsun.kime inat bu yasamaj sonunu bile bile,beni göre göre niye bu kadar hızlı ki!!!ama bazı anlar var ki insan geçmişi bir düşüneyim diyor ve bekliyor. Oysa hala zaman akıp gidiyor. Dün nerdeydim bugün nerdeyim. Gercekten büyüdüm mü ya da hala zaman içinde kendi unutanlardan mıyım?
Adını koyamadım. Kendimi de bir türlü alamadım. Bazen istersin ya cabuk gecsin diye zaman… ama duruyor ozaman sanki . bir gün biri gelip yaktıgı mumu söndürürken ben bakıyorum. Ah be ben o mum ısıgında ben neler yasadım. Karanlık dünyama yaktıgın o mum niye söndü be! Oysa ben daha onun etrafında neler yapacaktım. Ama adfını koyamadım. Birsey biliyorum iki hece ‘’HAYAT’’
Bazen ölüm gibi bazen de çok dolu. Harbi hayat diyosun be abi. Bunlar bir kenara ben harbi harbi hala onun içindeyim. Gene geçiyor zamanım. Bir yatsı ezanı daha çok gecmez az kaldı yarına. Peki yarın? Yarın da bitecek mi bilmiyorum. Hayatı yasamakı mıyım dolu dolu, yoksa boşverip zamanamı bırakmalıyım. Biri bişey desin. Artık söndürmesin mumlarımı. Yakmayın yada ben o mum aydınlıgında umutlara bakmayayım. Ya durdurun zamanı ben öyle kalayım ya görün beni alın aranıza. Ama son kez diyorum uzanan hayalim,uzanan (kimden bilmiyorum da!)o el BENİ BIRAKMA… Ne hatalardaysan geri dön neresinden dönersen kar. Ama düşün beni düşün hatalar içinde sende bulayım kendimi. Ellerimdeyse benligini...!
Efsaneden biriiiiicigine..