- 546 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Buysa Hak,Hukuk,İstemem Sizin Olsun !...
Gitmek..
Yok olurcasına,kaybolurcasına gitmek istiyorum..
Bir bilinmeyende eriyip,yokolmak,erişilmemek herşeylerden kaçmak ten kafesimde hapsolmak istiyorum..
Kimseye kırgınlığım,kızgınlığım yok..
Fazlayım ben..Ya da fazla geliyorum artık her şeye..
Gözlere batmaktan,ağızlara sakız olmaktan,insanlara yük olmaktan bıktım artık..
Ben benle mesudum ve bir tek kendime kaldı inancım.
O kadar aldanış,o kadar riyakarlıklardan sonra bende bırakılan koskoca bir eser inançsızlığım.
Gerçi kime ne ki bundan..Ama yok ona bile karışıyorlar halen..
Bir kez olsun doğrularım doğrularınızla uyuşmadı,kesişmedi her nedense...Hep tutturdunuz bir orta yol palavrası ve ne zamanki menfaatiniz söz konusu oldu benim doğrularım hakikatte olsa onları ya kendinize benzettiniz ya da bana bir orta yol tavsiye ettiniz..Yok,yok..istemiyorum artık ne doğrularınızı ne de orta yollarınızı..Beni bırakın kendi yoluma ya da set olmayın,açın önümü..gidebildiğimce gideyim..tökezleyinceye kadar,düşünceye kadar..Ne zaman ki tökezledim,düştüm sakın ola el verip kaldırmayın...Eğer ki gücüm yeterse nasılsa kalkarım bir türlü..Yarın yüzüme vuracak,başıma kakacak olduktan sonra ki şimdiye değin hep böyle oldu,istemem bir dost eli ki beni düştüğüm yerden kaldırsın..Sonum ister kötü,ister iyi olsun sakın benim ve sonum için ne sevinin ne de üzülün..Ne sevincimde ne de kederimde olmanızı bana asla ortak olmanızı istemiyorum artık...Zira kederli günlerimde acımaktan öte gitmeyen nazarınızı üzerimde görmek,hissetmek istemiyorum..Hele iyi günümün sahte,maskeli yüzlerini hiç mi hiç görmek istemiyorum..Her zaman her yerde bi benle bir düşüncelerimle bir kaderimle başbaşa olmak istiyorum..Üstüme gelmeyin..Her üstüme gelişiniz beni daha bir çileden,zıvanadan çıkarır bilesiniz...Ne sizi kırayım ne de siz beni kırın..Bırakın beni bana bir kere..Ben yanlışım,kötüyüm,haksızım,enayiyim,aptalım,kişiliksizim..Pozitiflikler sizin olsun..Eğer zerresini istiyorsam namerdim..Ben böyle mutluyum...Sayelerinizde dini,kitabı,hakkı,hukuku da gördüm yaşadım...Alın onlarda sizlerin olsun...Bunlarsa gerçekler,hakikatler o zaman ben dinsizim,kitapsızım,haksızım,hukuksuzum..Buysa yaşamak bırakın ben yaşamak istemiyorum..Ben zıvanadan çıkmışım artık..Zıvanadan çıkanın dönüşü de olmaz...
VesseLâm !..
Ramazan Korkmaz
YORUMLAR
gerçekten mükemmel..
Sitemker bir eda ve kalıplara isyan belki de..
İnsan kendisiyle doğaldır
kalıplara sığamaz malum
eğer kalıptaysa kendisi olamaz zaten !
yaramı deştin kıymetli yazar.
sanatkarlar genelde aynı dertten muzdaripti. ne düşünsek ne yapsak dışımızdakilere benzemiyor. hayatımız kör dövüşü sinir savaşı ile geçiyor.
ne yapalım olacak hak almak, hakkkı söylemek öyle kolay değil bunu yapacağız.
güzel bir yazı idi, tebrikler .selamlar...