- 1039 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Ödüllü Öykü Yarışması
KAFİYE DERGİSİ ÖDÜLLÜ ÖYKÜ YARIŞMASI YÖNETMELİĞİ(2011)
İzmir Kafiye Dergisi bu yıl 1. düzenlenecek olan Salih-Ümmühan DURMUŞ Ödüllü Öykü Yönetmeliği 17 maddeden oluşur.
1- Salih-Ümmühan DURMUŞ Ödüllü Öykü yarışmasına yayımlanmamış bir öykü dosyasıyla katılım sağlanır. Konu yoktur
2- Açık (gerçek) isimle katılmak zorunludur.
3- Ödüle Türkiye genelinde eğitim veren Devlet liseleri ve Özel eğitim veren liselerde okuyan 9, 10, 11, 12. sınıf öğrencileri katılabilirler.
4- Salih-Ümmühan DURMUŞ Ödüllü Öykü yarışmasına katılacak öykülerin daha önce herhangi bir yarışmaya katılmamış ve yayımlanmamış olması zorunludur.
5- Salih-Ümmühan DURMUŞ Ödüllü Öykü yarışmasına bir yarışmacı en çok 3 öykü ile ayrı ayrı katılabilirler.
6- Öyküler bilgisayarda düzenlenmiş olarak 6(altı) nüsha halinde gönderilmelidir.
7- Başvuru yazısına katılımcının adı, soyadı, kısa özgeçmişi, posta adresi, varsa e-mail adresi ve telefon numarası yazılmış olmalıdır.
8- Öykü ödülüne son katılım 15 Aralık 2011 Salı günü saat 17:00 ye kadardır.
9- Öyküler posta, kargo ile ya da elden 848 sokak no:80 Dr. Şevki Uğur iş hanı kat:3/305 Konak/İzmir adresine ulaştırılmalıdır. Postada meydana gelecek gecikmelerden Kafiye Dergisi sorumlu değildir.
10- Salih-Ümmühan DURMUŞ Ödüllü Öykü yarışması Töreni 15 Şubat 2012 Perşembe günü yeri daha sonra duyurulacak olan salonda saat 10:00 da verilecek.
11- Ödül kazananların ulaşım ve konaklamaları kendilerine aittir.
12- Seçici Kurul: Berna Erol, Hülya ATİK, Sevgi ÖZKAN, Özlem Hicran Ulaş, Bigem ÖKKAN, Nesrin BEDİR’ den oluşmaktadır.
13- Salih-Ümmühan DURMUŞ Ödüllü Öykü yarışmasının 1.sine 1 Cumhuriyet altın, 2.sine yarım altın, 3.süne bir çeyrek altın verilecektir.
14- Öykülerde etnik köken, dili ve dini küçümseyen, siyasi ve kişilerde onur kırıcı içerik olmamalıdır.
15- Dergide yazısı yayınlananlar ve birinci derece yakınları öykü yarışmasına katılamazlar.
16- Sonuçlar 01 Şubat 2012 gününden itibaren internet sitesinde yayınlanacaktır. (www.kafiye.net)
17- Salih-Ümmühan DURMUŞ Ödüllü Öykü yarışmasını Kafiye dergisi Genel Koordinatörü Nur UYGUN yürütür.
Yarışmanın yönetmeliği Kafiye Dergisi internet sitesi www.kafiye.net adresinden de temin edilebilir.
İletişim telefon: 0232 483 03 98